Veverky vol.3

Veverky vol.3

Anotace: Treti dil, me neuspesne trilogie, bohuzel... >:-)

Starý čáp uvítal veverky s otevřenou náručí. Nechal je doma si odpočinout a sám jim šel najít nějaké žaludy. Rek mezitím usnul a tak se Zeegor a Jegor opět pohádali. Když se Froš vrátil Rek ještě spal a přidal se k němu i Jegor. Čáp nechal oba spát a se Zeegorem probrali bitvu, kterou Rek zažil. Froš byl o všem informován, protože jen málo mu unikne z takové výšky, jak létá. K večeru se obě veverky probudily a naopak usnul Zeegor. Rek vysvětloval čápovi co se stalo se zbylými veverkami a Friš jen nevěřícně přikyvoval. K ránu se vydali na cestu. Friš to vzal nejdřív do Německa, tam byli hned a bez větších potíží. Vysadili Zeegora na velitelství veverek a pak si to namířili přímo do Ruska. Do Moskvy. Pravý důvod proč se jelo nejdřív do Německa, byl že čápa už nebavilo poslouchat Zeegorovi zážitky z války. Když Friš letěl přes hranice Polska, zaútočili na ně orli. Čáp s nákladem nebyl dost rychlý, ale i bez veverek by jim nedokázal uniknout, tak se snažil je dlouhým zobámekem držet od nich co nejdál.
Lasičky po celém světě se začaly formovat a útočit na "veselé" veverky. Delegát Německa už vše svým nadřízeným oznámil, ale na Rekovi a Jegorovi bylo oznámit to do Ruska. Tohle si čáp moc dobře uvědomoval a proto udělal co musel. Začal klesat. Shodil veverky do přehradní nádrže se štikami a sám letěl vstříc smrti, orlům.
Štiky dopravily cestovatele na břeh a řekly jim kudy se mají dát.
Když začalo pršet, schovali se veverky do stromu a začaly jíst poslední žaludy co sebou měly. Pršelo celý den a noc a veverky plné zoufalství přemýšlely co dál...
Autor oliver, 07.03.2006
Přečteno 294x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí