Hvězda

Hvězda

Anotace: Taková mini povídka... tak trochu vychází z mých pocitů... ostatně jako vždycky...

Ostatní hvězdy tancovaly po obloze, ale ona jediná seděla a vzhlížela k Zemi. K té krásné modré planetě splněných přání. Tajně se jí svěřovala se svými problémy a doufala, že je každé její slovo vyslyšeno.
Přemýšlela o tom, co dělají všichni ti lidé, kteří se světem procházejí. Představovala si bezstarostné úsměvy a otevřené náruče, které ji vítají na povrchu země. Z povídání měsíce slyšela mnoho krásného. Říkalo se, že je tato planeta naplněna jednou neuvěřitelnou věcí. Prý z jejího povrchu nikdy nezmizí. Ta věc se nazývá naděje.
Cítila, že pomalu uvnitř uhasíná. Už nechtěla nadále viset ve tmě. Už nechtěla zbytečně plýtvat slzami pro nic. Sebrala všechnu odvahu a odpoutala se od věčnosti. Letěla vstříc svému snu.
Plakala štěstím, její srdce poprvé zaplavil ten neuvěřitelný pocit. Padala a nakonec shořela v atmosféře...
Autor Košťák David, 03.04.2006
Přečteno 446x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (11)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Přišel jsi na jistou část, jsme ráda, že jsi napsal to, co tě jako první napadlo! Tak jsem to chtěla, první myšlenky jsou nejlepší.Co povíš k tajemství?...

02.08.2006 19:27:00 | Aaliyan

POvím ti tajemství, to tajemství se ale bude skrývat v hádance, stejně, jako se skrývá všechno uvnitř mě...
V malé vločce je sice chlad, ale přesto žije, na jaře se rozpustí, ale za půl roku se vrátí.
Ve slunci je síla, ale mnohým bere chuť, protože ta síla dokáže sílu i brát.
V hudbě se skrývá mnohé, ale ten, kdo jí nerozumí ji neumí bránit a když se o to takový člověk pokusí, zabije ji.
I ten nejtvrdší rocker může mít uvnitř sebe křehké srdce.I ta nejpodivněji vypadající dívka může skrývat tajemství.
Co so pomyslíš, když potkáš černý mrak se žlutým hřejícím srdcem uprostřed města?

02.08.2006 18:41:00 | Aaliyan

Jak víš, jak se ve skutečnosti jmenuji? Na internetu mě jinak, než pod Aaliyan, Aaliyah nebo Aurinko nenajdeš....tak odkud???

20.07.2006 10:51:00 | Aaliyan

Taky občas vezmu tužku a píšu to, co zrovrna cítím, vznikly tak povídky jako Loď nebo Dopis ke hvězdám a Děti. Ale později se mi ty povídky vůbec nelíbí, Dopis ke hvězdám sklízí úspěch, ale mě z něj bolí srdce, Děti jsou pravdivá povídka, ale děsí mě, že jsem stejná...

16.07.2006 19:17:00 | Aaliyan

no taxe jsem se dozvěděl, že Košťátku je 15 :)sry za Košťátko.... :D Prostě chci Ti popřát všeeechno nejlepší a pořádně si tenhle nádhernej věk užij. Taky už se na něj těším..... fšak neboj! ja Tě za chvili dohoním.... když sem byl malej taxem si myslel že jednou budu stejně starej jako moje sestra :D no a dokonce bych řekl, že už jsem starší :D fakt to funguje.... takže se těš! jako vubec nejsi starší! sry uz mlcim :( naaaadherny narozky.... a zkus napsat nekdy naky dilko... porad se divam jestli si nenapsal neco novyho a ono nic...i kdyz ja mam co rikat.... tak jeste jednou krásný narozky a ciao..

10.06.2006 15:48:00 | Meliorist

No... Hodně mini povídka :) Ale jiank fajnová. Oceňuju, že neni na ničem stavěná a je prostě, jak si psal, z pocitů.

09.05.2006 13:36:00 | Darkspace

Napiš něco novýho....schází mi inspirace...:)jinak moc hezký..dyť víš:)))

08.05.2006 19:49:00 | Hejky

Ten konec je úžasný..- posouvá tu minipovídku mnohem dál:
"Letěla vstříc svému snu.
Plakala štěstím, její srdce poprvé zaplavil ten neuvěřitelný pocit. Padala a nakonec shořela v atmosféře..."
Dávám 91 bodů..-tedy 100.
P.S.- už jsi zkusil www.totem.cz? Zkus.

05.04.2006 21:56:00 | WhiteShadow

Ta je nádherná!
Ten konec se mi zdá jako takový menší zvrat, a ten se mi na tom právě líbí.. 100

04.04.2006 11:20:00 | Kristýna M

a já jsem stála na kopci, noční větřík mi čechral vlasy, nerozhodnější víc než kdy jindy. Byla už tma, studila a šeptala, ať uháním domů. Jenže já jsem nemohla, věřila jsem, že ještě jedna hvězdička spadne, jen pro mne, abych si mohla přát. Přát si to neskonalé štěstí, na které stále čekám...a pak... snesla se z oblaků, padala v té nekonečné atmosféře prosycené vzduchem z ní zbyl jen prach. A já jsem byla šťastná, třeb ajen malinko, ale byla:o)
Hezký den, Davídku

03.04.2006 19:14:00 | Sunny

Kéž by bylo takových hvezdiček víc.... je jich stále potřeba... Mej se... pěkná povídka... :)

03.04.2006 18:26:00 | Meliorist

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí