Kolotoč

Kolotoč

Anotace: Pro moji milovanou ...... a pro mnoho jiných co asi brzo zemřou s ní a my nemůžeme VŮBEC nic dělat.

Pervitin

Bílý prášek – skoro nic.
Spotřeba roste stále víc.
Srdce bije na poplach,
Trochu radost, trochu strach.

Držíš poklad – to skoro nic.
A zase v tom lítáš……
Čím dál víc!

Dopisuji řádky plné smutné pravdy. Pohled na hodiny mi dává na vědomí, že je ráno.
Další den – další předsevzetí, PLÁN jak dál. Nesplněný. Proč???
Svítí slunce, je teplo a venku plno lidí – kdysi jsem milovala slunce i lidi. Dnes nepůjdu ven. Trápí mě svědomí, zapomenuté sliby, porušená pravidla. Důvod? Netrvá dlouho nalézt odpověď, tolik nabízenou balíčkem ležícím na stole. Beru jej do rukou a „prostírám“ vše potřebné k přežití – osudnému omylu.

Okamžik vzestupu --------------------------------------------------------------------- útěk z reality.

A zase ten věčný kolotoč.
Nákup, prodej, spotřeba.
Nepamatuji si, že by to bylo někdy jinak. Nebo ano? Roztěkanou myslí mi prolétne pár záblesků šťastné minulosti. Opravdu šťastné? Ne… nechci vzpomínat!
Jdu pracovat, shánět peníze. Je totiž večer a to pro NÁS znamená obživu.
Odchod do rokáče, k vrátkům snobské společnosti, na ulici.
Ponížení, paranoia, podrazy.
Trochu bolí.
Víc.
Hodně!

Nemůžu žít v tomto světě nenávisti, hledám přece lásku… přátelství, cit – jsem-li ho ještě schopna. Zklamána, neustále podváděna zjišťuji, že zde láska vymřela. Čím víc o této vlasti cynismu vím, tím rychleji stárnou mé ještě dětské oči.
Pláču bez slz.

Co dál?!

Najít žílu………………

Je ráno.
Autor Jahudkka, 26.05.2006
Přečteno 423x
Tipy 4
Poslední tipující: David.
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Proboha lidi čtěte anotace, to není o mě!Já žiju spořádaně se svým pejskem a je mi skoro 30 let a copak bych mohla psát básničky s jehlou v ruce??!. Ale pocházím z kraje kde se bere až moc a spousta lidí už prostě není...

02.04.2008 00:30:00 | Jahudkka

jeje...ja sem vazne rada ze na to chces zapomenout...ja taky...ale s tema novejma delma...hm..no... ja nevim ale to asi jen tak nebude nevim ale pred tim sem mela aspon inspiraci..jenze ted uz ne..mozna me neco jednou napadne ale to asi bude az treba za tejdden...tak pa...a mej se krasne...pa ell

14.08.2006 21:49:00 | Fried Green Tomatoes

jj a promin zase sem si to posobe neprecetla...ale to ja nedelam....muzes do me bud tlouct at si to po sobe dycky prectu a mas asi 20% sanci ze me to naucis a nebo me..a to bych bejt tebou udelala ja.... proste ignoruj...konec-koncu si to sama napsala...tak pa...

14.08.2006 14:56:00 | Fried Green Tomatoes

:-DDDD... ja vim asi bych se nemela gebit tomu co si mi napsala ale ja uz sem proste takova...furt se vsemu smeju.....vis tys to spatne...a to hodne spatne...pochopila..ne ze bych se rada litovala to teda vazne ne....ja sem spis zavidiva a zarliva...a hm.. no k tomu komentari co sem sem psala minule tak sry ale ja to myslela celkove...jen sem si vybrala klolotoc jako povidku kam to napisu....ja ti jen psala dik za to ohodnoceni a pak to ze pises dobre jako... no proste ze ses dobra...

14.08.2006 14:55:00 | Fried Green Tomatoes

jj tak takovyhle basne bych dala do skoly ja...dyt je to zabavnejsi jak seifrtova kytice... ses dobra....a tim myslim dobra jako...hm...no jako dobra...nevim ani moc co vic sem psat snad uz jen to ze sem rada ze si me ohodnotila....tak dik a pa....:-)))

13.08.2006 21:12:00 | Fried Green Tomatoes

Díky za komentář a hned jak budu mít čas rád si přečtu dílka Tvá. I já jistě zanechám hodnocení své pro Tvé. Tomáš

01.06.2006 13:12:00 | umělec2

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí