V zoologické zahradě

V zoologické zahradě

Anotace: ...včera jsem měla po dlouhé době zase jedno randíčko... bylo to zvláštní a úplně jiné, než ta, co jsem kdy zažila... všechno se dočtete... za komentáře budu ráda

Stál ke mně zády a své obdivné pohledy věnoval lachtanům. Fotil si je ze všech stran. Copak si nevšiml, že tu jsem taky? Přijela jsem před hodinou a půl vlakem a teď jsme společně dojeli autobusem do ZOO. Mile mě překvapil, že mi zaplatil vstupné, ale v tu chvíli u lachtanů to vypadalo, že to bude tak všechno. Uraženě jsem popošla kousek pryč a dřepla si pod keř. „Tady jsi, myslel jsem si, že jsi mi utekla.“ Usmál se. Na to však dodal, že svítí pěkně slunko na jednoho z lachtanů a už na něj ostřil foťák. Objala jsem ho zezadu. Bylo tak příjemné po tolika měsících cítit mužské tělo na svém. To teplo, ten klid… Obrátil se a vlípnul mi pusu do vlasů. Ruku v ruce jsme šli dál zoologickou zahradou a povídali si. Sem tam se zastavil a vyfotil nějaké to zvířátko. Byl to zvláštní pocit. Myslela jsem, že se to děje jen ve světě slavných. Martin je o spoustu let starší. Mně odbilo 15. Přesto nám bylo skvěle. Někdy na nás padl podezíravý pohled některého člověka. Na chvilku jsme si sedli na lavičku v místech, která jsou v ZOO nazvána „klidová zóna“. Unaveně jsem si mu lehla do klína a nechala si šeptat sladká slůvka. Když zašel slovně až moc daleko, raději jsem se zvedla a cupitala dál. Tak jsme prošli celou ZOO a před vchodem jsme si zase sedli na lavičku, povídali si o životě, pili pivo…

„Ještě ti pustím tuhle hlášku.“ Prohledával počítač Matýsek. Poté mi pustil nějaké hlášky z filmů. Netrpělivě jsem seděla a koukala na něho. Měla jsem v sobě krapet alkoholu, který mi nalil. Až když jsem ho vypila, napadly mě myšlenky, jestli do toho něco nenasypal, pořád to byl tak trochu cizí člověk. Ale byly to zbytečné myšlenky. Někdy mi přišlo, jako by mě ani nevnímal. Nakonec hodil do PC DVDčka a stahoval si filmy, co jsem mu přivezla. Na tu chvilku se ke mně přivinul a krásně mě líbal. Byla jsem v sedmém nebi. Rukou zabloudil pod tričko, víc si nedovolil. Připadala jsem si jako v Ráji. Nikdy jsem nic podobného nezažila. Náhle jsem pochopila, proč mi to nikdy neklapalo s kluky, kteří byli jen o pár let starší. Byla to nezkušená telata, která chtěla jen jedno, sex. Ať už orální nebo anální. S Marťou to bylo o citu…

„Ještě poslední pusu.“ Našpulil rtíky. Krutě mě bolelo břicho, bylo mi smutno, že odjíždím, ke všemu k peróně přijížděl vlak. Vlípla jsem mu krátkou pusu. Už jsem chtěla vyběhnout, ale stále mě držel, otočila jsem se a těch pár kroků se vrátila k němu, nenechal se ochudit o dlouhý upřímný polibek.

„Slečno, vy pláčete?“ podívala se na mě s úsměvem průvodčí. „Ne ne, jen mi popraskaly žílky v očích, jsou citlivé a mám špatnou řasenku.“ Lhala jsem jako když tiskne. Ale zdálo se, že to zhltla a tak mi jen cvakla lístek a odešla. Měla jsem hodinu na to přemýšlet o celém dni. Bylo to nádherné, jediné, co mě trápilo a trápí, je to, jak to překousnou naši, že je o tolik starší…
Autor Agnesita, 06.07.2006
Přečteno 350x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ahoj!Máš to pěkné...jo a tu holku,která napsala tu povídku u které jsi dala nulu znám...jsem její kámoška a o literu jsme se bavily...ona totiž tu povídku nestihla dopsat protože ona to píše přímo na liter a jí prý zrovna vypl počítač a uložilo se to takové....a teď jí prý nesedí heslo i když si ho nechává poslat....tak jenom aby si o ní nedělala špatné mínění

13.07.2006 15:55:00 | Katka Z

Popsat celý blok povídkama ze života je o tolik lepší než deník, už jsem na to sama přišla. Pěkný zážitek, pěkně popsaný, ale něco mi tam chybí, netuším co.
No jo, určitě si říkáš, ta píše takový kydy a mě bude kritizovat:)
Pozdravuj Martínka, takový kluk je k nezaplacení...

10.07.2006 18:55:00 | Linushka

No asi těžko...(:-)) Ale napsané je to dobře.

08.07.2006 13:56:00 | Mara*

Hezké :)
Máš to napsané tak...nevím jak bych to vyjádřila, prostě moc pěkné!!!

07.07.2006 11:26:00 | Jojo sdafsaf sfd

Hezké :)
Máš to napsané tak...nevím jak bych to vyjádřila, prostě moc pěkné!!!

07.07.2006 11:26:00 | Jojo sdafsaf sfd

Velmi zvláštní, působivé. Líbí se mi a nevím proč. Jinak, děkuji za komentáře!

07.07.2006 11:08:00 | šedá bílá myška

Je to hezký. Moc se mi to líbí....víc nemám co dodat...

06.07.2006 15:50:00 | Eylonwai

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí