Vítězství bez boje

Vítězství bez boje

Anotace: Ne každý se mnou bude souhlasit, s tím předem počítám, ale tohle je především MŮJ text. Pro mě to platí takhle, proto jsem to napsala...

Dva odvěcí protivníci se spolu utkávají v bezpočtu soubojů na život a na smrt. Každá má své zbraně, tak rozdílné, a přece stejně silné. Vzájemně si je závidí, jedna druhou však okrást nemůže. Neprošly bojovým výcvikem, přesto ovládají běžné údery i zákeřné rány pod pás. Jsou schopné všeho, vždyť cenou za vítězství je láska muže, kterého obě milují.
Pro jednu je to manžel a milenec, pro tu druhou nedosažitelný sen, předobraz všeho, co bude v životě podvědomě hledat.
A je to ona, která mu nemůže dát víc než úsměv, nemůže mu dát své tělo, kdo bez boje poráží svou sokyni. Vztáhne k němu ruce a pevně ho obejme kolem krku. „Dobrou noc, tati…“ zašeptá.
Tři slova z něj učiní krysu lapenou v bludišti. Jak by mohl nemilovat něco tak nevinného? Jak by mohl odmítnout nekomplikovanou, nevynucovanou lásku, která ho nikdy nezradí?
Autor Gina Rocca, 31.07.2006
Přečteno 334x
Tipy 2
Poslední tipující: Sarazin Faestred, pohodářka
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Někdy se mi zdá, že Ti rozumím až podezřele moc.:o) Jestli je to k něčemu dobré, netuším, každopádně se mě ale Tvoje povídky hluboce dotýkají. A za to Ti patří můj DÍK.

20.10.2006 20:37:00 | Sokolička

Gino,
tohle je zajímavé téma, na které si narazila. Mně ososbně se líbí jak si to napsala. Poněvadž ty píšeš moc pěkně a to jak fantasy tak tokovýhle "život"... Je to krátké a přece výstižné, musela jsme dát plný počet bodů, jinak to prostě nešlo.
MOhu se jen zpetat? Tuším, že ano, tak se tedy ptám. Napíšeš ještě někdy nějakou tu fantasy povídku, poněvadž ta tvoje nejspíše první byla mocky krásná a hrozně mně zaujal tvůj styl psaní, tak mi prosím neuazvírej bránu snů a určitě něco napiš.

05.08.2006 18:30:00 | Santinan Black

Je to totiž tak, já jsem se v té první angliceké básničce moc snažila, ale jelikož mám za sebou základy, nevyjádřím se jinak...zatím to nejde, ani kdybbych sebevíc chtěla.

04.08.2006 17:25:00 | Aaliyan

Zkus si poslechnout Nightwish a tařinino "labutí srdce" a schválně, jestli se pustíš do bubnů....ta básnička nebyla o mně, byla o té hudbě.
Ten delší komentář byl hezčí, možná máš pravdu.

02.08.2006 18:30:00 | Aaliyan

Jak já bych chtěla zažít vítězství, aniž bych musel abojovat! Zdá se mi to nemožné.

01.08.2006 14:33:00 | Aaliyan

V kapse mi zvoní telefon čím dál silněji a brání mi v uspořádání myšlenek vyjadřující pocity po vstřebání přečteného. Vzpomenu si na body jenž jsem dal a málo jich nebylo tak to se muselo jednat o něco co bylo dobré. A o kom, že to píšu o Boschovi tak to nemůže být špatné. Je v tom nějaká ženská no samozřejmě. Dokonce dvě. To zase bude boj. A já mám tři někdy možná i víc. Jak se v tom orientovat. Chytil jsem nit dcera pokoří matku má to tak být? Má a ono ne vždy je.

31.07.2006 18:13:00 | umělec2

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí