Psal bych, má to však jeden háček

Psal bych, má to však jeden háček

Anotace: Dobrá masáž

Píšu
A vy čtěte nebo psát nebudu.
Zdejším platidlem jsou komentáře a body.
Hřejí jako norek, spíš víc.
Nejdou na ně moli.
Mám je v hlavě, občas si je vytisknu a koupu se v nich.
Jsem sám a přesto ne.
A já vám za ně dám, co dal jsem, pozměním, ruku k dílu přiložím.
V případě, že nedáte, mne tím strháte.
Život mne už nebere, raději mít kurděje.
Seber odvahu, podepřeš mojí převahu.
Jsem nenasytný, chci to zas a zas.
Autor umělec2, 31.07.2006
Přečteno 280x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...a kdo by nechtěl, že jo?...odložila jsem všechny naléhavé úkoly jako vaření jablečné mňamky z padanek, utírání prachu-nač taky, když to budu muset zítra dělat zase nanovo...etc...a udělala jsem si dvě hodiny dovolenou, abych si konečně přečetla tvoje nové příspěvky do literární pokladnice Literu, nad kterým plno lidí láme hůl a ti se slabší nervovou soustavou (ale zato se silnými uměleckými ambicemi) z něho odcházejí, aby zjistili, že všude je chléb o dvou kůrkách, všude jsou stejní nepřejícníci a jiné malé duše...nezklamal jsi moje očekávání, zůstáváš pořád svůj...ať ti to ještě dlouho vydrží...

04.08.2006 16:52:00 | Mara*

A právě kvůli takovým jako jsi ty tak činím a je mi zase na chvilku dobře díky edouši! Takového tě mám nejraději. Chyby nevidíš kvalitu nekomentuješ. Úžasné.

31.07.2006 18:57:00 | umělec2

Pěkně a poeticky podáno, skoro básnička. Myslím, že Tvoje díla lidi čtou, jak jsem se tak díval. S těmi komentáři je to celkově slabší, no jo, jsme pohodlní čtenáři. Řekl jsem si, že jako editor taky občas musím nějaký ten komentář napsat, cítím se pak nějak blíž k autorům, už mně z toho neustálého opravování chybiček hrabalo, byl jsem jako nějaká syntaktická mašina. Navíc je editor kdesi schovaný, nikdo o něm neví a když něco podotkne, ještě mu vynadají. Jo nemáme to lehké, my literáti ;-)

31.07.2006 18:37:00 | Pavel D. F.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí