Informátor

Informátor

Anotace: Pohled na svět je lepší přes růžové nebo tmavé brýle? Volte čiré!

Informátor
Informátor je člověk, co má přinášet nezkreslené informace o lidech, kteří o tom ve většině případů nevědí.
Dá se říci, že by takto měli postupovat třeba novináři.
Novinář je člověk, jenž z nabraných zpráv vytvoří onen obraz chování a děje. Ve své roli dělá roli cenzora, jenž vyřadí pozitivní, tedy nezajímavé a zaměří se na věci negativní.
Každý z nás je nějakým způsobem jiný. Jde o to jen vyšťourat jak hodně a pak ven s tím.
Dříve za blahých dob bolševika, jsme tu měli estébáky, jenž nosili pravdivé v uvozovkách informace vedoucí k diskreditaci dotyčného.
Je zajímavé, jak si myslíme, že cenzura odchodem režimu odešla, jenže ona zde panuje dál, jen působí jinak.
Je holt podmíněna vůlí trhu, tedy nás, jaký ten svět chceme vidět.
Dřív byl svět růžový, ať se dělo co se dělo, dnes je černý, ať už se děje co se děje.

A protože jsem si toho vědom, nebuďme rádi, když sousedovi chcípne kráva!
Autor umělec2, 19.08.2006
Přečteno 304x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

tohle je povídka? to se mi snad zdá. já bych to spíš označil jako menší úvahu. jako úvaha to může být dobré, ale jako povídku to nemohu ohodnotit dobře

23.04.2007 21:19:00 | hanscom

Kravička je moje nejoblíbenější zvíře, opláču smrt každé, i když byla sousedova:-)

21.08.2006 16:39:00 | Gina Rocca

Parádní, ono těch sousedů co mají kravičky najdeš jako šafránu. Dneska už mají spíše haciendy a v nich bouráky.
Snad proto je více negativity.
Když krávu nenakrmíš, moc toho nenadojíš a zkus podojit takový naleštěný auťák.
Holt časy se změnily a věc není zvíře, které se Ti umí podívat do očí, popřípadě poděkovat oblíznutím nebo horkým, vlahým zafuněním.
Uf! ten konec by to chtělo zmodernizovat.

19.08.2006 18:06:00 | Anny

Tohle se mi líbí, protože jsi uhodil hřebík přímo na hlavičku...čiré brýle jsou opravdu nejlepší, jen by si je člověk měl často čistit...

19.08.2006 16:55:00 | Mara*

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí