Nezapomene...

Nezapomene...

Anotace: Ze života... vzpomínky přetrvávají..

Byla jednou jedna holčička. Byla moc maličká a měla malinkatou sestřičku, kterou noc co noc držela v náručí. Utěšovala ji, šeptala jí přívětivá slůvka a otírala vyděšené slzičky.
Ta malinkatá na vše zapomněla - byla moc malá na to, aby si to pamatovala.
Ale ta maličká ne. Vyrostla, ale vše viděla stále před sebou.
Noci plné křiku, zápach alkoholu, jenž štípal v nose. Oči zalité slzami smutku. Noční hádky, rány. Bolest. To vše nedokázala vymanit z paměti a zapomenout.
Nenáviděla otce za to, co dělal. Vracel se opilý tak, že nemohl pomalu chodit. Urážel. Byl nechutný. To, co říkal, bylo odporné. Nechtěla ho.
Ublížil jí. Tvrdil, že je maminka opustí. Že má jiného muže.
Byla malá a tohle ji ranilo. Trápilo jí to. Nikdy si o tom nepovídala. Nebylo proč.
Rostla.
Ignorovala to. Snažila se na to nemyslet a tak byla zatrpklá a zlá. Nevadilo jí to.
Pak ji ublížil nejvíc. Nechtěla už nikdy mezi lidi. Mezi své přátele. Omlouvala ho. Vymlouvala se. Věděli to. Nemluvili před ní o tom. Ale ona věděla, že to nezapomenou a nezapomenuli. Připomněli jí to o několik let později.
Chtěla, aby žil jinde. Nechtěla ho potkávat, vidět. Byl jí tak odporný, že se mu vyhýbala. Nechtěla alkohol. Doufala, že to přejde. Nepřešlo.
Rostla.
Bojí se dne, kdy zase přijde opilý. Začne ji jen tak škrtit - vždyť je to sranda! A ona bude doufat, že ji už nechá.
Modlí se za zapomenutí minulosti. Nezapomene. Navždy uvidí svou malinkatou sestřičku ve svém náručí. Uvidí, jak ji hladí po vláscích a cítí, jak se klepe ze strachu o maminku. Uslyší, jak šeptala ..to nic.. spi.. to bude v pořádku… a přitom ví, že nic v pořádku nebude. Že to, co slyší, nikdy slyšet nepřestane.
Ta holčička noc co noc usíná se zlzou stékající po tváři. Se slzou vzpomínek, které jsou jiným směšné, ale jí ne.
Bolí jí to a nikdy nepřestane.
Autor Amanda, 23.08.2006
Přečteno 388x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

ja to taky znam, ale nikdy sem nejak nenasla silu o tom psat nebo mluvit a to na tobe obdivuji, napsala si to moc hezky a je to plne citu, mas muj obdiv

06.09.2007 09:32:00 | saphra

znám podobné věci,taky z vlastní zkušenosti.Pospala jsi to krásně,smutně,emotivně.Líbí se mi to,a vím že nejsem sama,ale i to je neuvěřitelně smutný

27.09.2006 20:53:00 | Mina Pattocci

Silný tak odporně, že je z toho člověku na nic... Na povídce však perfektní.

24.08.2006 11:39:00 | Darkspace

Aglája: Bohužel je to z moji zkušenosti. Zažívala jsem to a stále zažívám.

23.08.2006 20:54:00 | Amanda

jsou v tom city, ale je to mírně chaotické

23.08.2006 17:26:00 | Agnesita

jsou v tom city, ale je to mírně chaotické

23.08.2006 17:25:00 | Agnesita

Doufám, že to nemáš z vlastní zkušenoci. To by byl celkem průser.

23.08.2006 13:02:00 | Aglája

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí