UŽ ANI NEVÍM

UŽ ANI NEVÍM

Anotace: už si ani nepamatuji, kdy to bylo poprvé??

Ten první okamžik...
Je to dost těžké popsat....
Člověka k tomu (aspon mě) něco táhne. Já jsem od mala hledal nějaké nebezpečí a hlavně tajemno. Stále jsem četl knihy o starém Egyptě. Knihy o létajících strojích a samozřejmě sem sledoval v televizi filmy o létajících talířích a ufonech. Miloval sem film Blízká setkání třetího druhu...
Vždy jsem chtěl vyzkoušet to, co se nemá a co je zakázáno.
Kouřit sem začal velmi brzo asi ve dvanácti letech. Poprvé s cigaretou mne ovšem přistihl Otec už když mně bylo šest.
Ovšem to bylo z lásky...
V našem domě a to byl velice starý dům ve staré čtvrti v Praze. Ve kterém sem vyrůstal do sedmi let. Než naše rodina zkusila štěstí v jiném domě ve stejné čtvrti. Bydlela tam nějaká slečna, na jejíž jméno už si nevzpomenu, ale byla pěkné kvítko...
Bydlela až nahoře u půdy, což bylo samo o sobě dost vzrušující. Tak s tou sem si poprvé v životě zapálil. Ale musím říct, že mně to nechutnalo a ješte sem skoro dostal přes pusu od táty. Ne že by nás přistihl, ale našel u mě v pokoji jednu cigaretu a jěště jeho!!!
Autor Black T.A, 29.08.2006
Přečteno 306x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ten první odstavec o tom co tě jako malého přitahovalo mi ke zbytku nějak nesedí, ale jinak je to jen takový prostý popis úpně obyčejné věci. To jsi to mohl napsat do kolonky 'úspěchy' ve svém profilu...

29.08.2006 15:31:00 | Eylonwai

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí