Miluji Tě!

Miluji Tě!

Anotace: Pro Honzíčka. - omlouvám se, že je to krátké.

Děkuji Ti! Za to, že jsi mi ukázal, co je to pravá láska. Děkuji Ti za to, jaký jsi. Miluji Tě takového a nikdy Tě nechci ztratit. Díky Tobě jsem si uvědomila, že život může být i krásný a nejen utrpení, tak jak jsem ho prožívala předtím. S Tebou jsem poznala tu krásu, které se říká opětovaná láska.
Tvé polibky jsou pro mě něco překrásného, Tvůj pohled mě vždy rozpálí, Tvůj úsměv rozveselí, Tvá slova zahřejí, Tvé doteky vzrušují, Tvá pohlazení uklidňují.
Teď děkuji Bohu, že jsem se nezabila, protože to bych nikdy nepoznala největší štěstí ve svém životě - Tebe! I když budu mít zase jeden z těch depresivních sebevražedných dnů, budu vědět, že mám Tebe, člověka, který mě miluje takovou, jaká jsem, i s mými chybami a to mě bude držet při životě.
Vždy, když budu s Tebou, budu cítít štěstí, že jsem s člověkem, pro kterého něco znamenám. Jsi moje všechno a nepřežila bych, kdybych Tě ztratila. I když se musíme schovávat, má láska k Tobě je stále silnějsí.
Je to tak, jak jsi řekl, my to zvládneme, lásko, protože se milujeme a nic a nikdo nás nerozdělí. Ano miluji Tě z celého srdce, tak jako ještě nikoho. Teď se s radostí probouzím do nového dne, protože se těším, že Tě uvidím, nebo alespoň uslyším.
Jak ráda bych se probouzela vedle Tebe. S Tebou jsem našla to, co jsem tak dlouho hledala. Našla jsme štěstí, doufám, že mi vydrží. Proč vlastně říkám mně, když můžu říkat ... Nám?
Autor Jajja, 02.09.2006
Přečteno 421x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Aalyien: děkuji Ti! Ale nemusíš závidět, časem potkáš někoho kdo o Tebe bude stát, proto jaká jsi ! uvidíš! Hodně štěstí.

08.09.2006 22:13:00 | Jajja

Závidím ti. Jednak o lásce takhle psát neumím, jednak mi to nejde a jednak to prostě neumím. Nedokážu o lásce takhle psát, většinou se jen ptám, kde tu lásku mám?

07.09.2006 17:48:00 | Aaliyan

Právě proto, že Tě znám, jsem ráda, že mi píšeš takové komentáře, pak si uvědomuji chyby. Ale děkuji, víš, že já a ty mé zpovědi,... no vždyť víš:-)

02.09.2006 18:04:00 | Jajja

Jako obvykle (a už jsem ti to psal) u věcí, co vím že jsou dle skutečnosti a vidím v nich čirou zpověď, jaká se u tohohle nedá přehlédnout, nehodnotím. Po tom jde taky o to, že znám autorku a její příběh a nechci se tim nechat v žádnym případě ovlivnit. Ale jsem tu od toho, abych hodnotil nápad, zpracování, myšlenku... fantazii autora. Tohle je psaní skutečnosti, o které stejně už dost vím. Proto nedám dobré hodnocení. Proč nedám špatné? Líbí se mi to. Líbí se mi to dost a to z jednoduchýho důvodu. Že je z toho láska cítit. Přetejká city. Ale proto nemůžu dát dobré hodnocení. Znáš mě, i já si občas napíšu podobný věci, ale taky asi dobře víš, že píšu i o dost rozdílnejch věcech. Spravedlnost, víra, přátelství, válka, arogance... Vše se snažím mít s myšlenkou a nějakým poselstvím. A to jsou věci, které mě dokáží oslovit a ať se mi povídky tohohle stylu líbí sebevíc, nikdy mě tolik neosloví a neznamenají pro mě víc než ty s určitou situací, nad kterou bych se mohl skutečně zamyslet. Promiň, Jájo jestli to vyznělo dost tvrdě ale jak řikam, znáš mě, doufam, že mě chápeš.

02.09.2006 18:01:00 | Darkspace

Děkuji Ti Baruško, moc Ti děkuji :-)

02.09.2006 17:39:00 | Jajja

libilo se mi to...jak vim,tak je to podle pravdy. A preju Ti,aby si byla dale tak stastna jako si ted.

02.09.2006 13:54:00 | bxXxr

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí