Aurélie

Aurélie

Anotace: Další z mých krátkých... jen tak... pro zamyšlení, možná ani to ne...

Když se otevřelo první poupě, objevila svět. Zamávala křídly a vzlétla vstříc poznání. Slunce ji lochtalo svými parsky, ale ona cítila jen to, co trápilo ostatní.
Nedaleko louky stál modrý domek s bílými okenicemi. Snesla se k oknu a přilepila svůj nosík na sklo. Spatřila ženu, jež se sklání nad dětskou postýlkou a třepe s drobným tělíčkem. Aurélie se cítila tak bezmocně. Viděla uvadající květinu a věděla, že už nikdy se jí nevrátí to, co jí bylo domovem. Utřela slzičky a odletěla směrem k městu.
Poletovala kolem nemocnice, když ji k zemi strhla obrovská tíha, která jí usedla na srdíčko. Zdálo se jí, jako by všechno viděla naposled. S nesmírnou úctou se loučila s květinou a plakala.
Rozhodla se vrátit ke své louce. Hledala poupě, z kterého se zrodila, když zahlédla mladý pár, kráčejíci ruku v ruce. Rozehřála se jí líčka. V bříšku jí lochtalo několik uvězněných motýlků. Vzhlížela k obloze a plakala, protože věděla, že už nikdy nezažije nic tak nádherného. Najednou skončilo to, co se zdálo být věčné.
Slunce se pomalu chystalo ke spánku. Aurélie se zrodila s ránem a náhle přišel večer.
Autor Košťák David, 04.10.2006
Přečteno 415x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

ty jsi poklad Davídku, víš to?:)moc děkuji za ten komentář, co jsi mi minule přeposlal. Bylo to milé. Však jo, neboj, ta stará Sunny je zase zpět. Už se nedám:) prostě nemůžu, protože mě potřebuje velká spousta lidí:) a ty se opatruj a piš dál o takových okamžicích..papa Sunny

18.10.2006 18:46:00 | Sunny

Opět pěkný..,hodně emotivní.
P.S.- už nějakou dobu dělám šéfredaktora prózy na serveru
www.postreh.com Budu rád, když se staneš naším autorem.

08.10.2006 12:04:00 | WhiteShadow

Báječně se mi to četlo a nejvíc se mi asi líbili uvěznění motýlci...dodává to celé povídce krásnou atmosféru....:-)

05.10.2006 08:54:00 | Hejky

...Jednou bych chtěla poznat člověka jako jsi Ty doopravdy. Musí to být krásné znát Tě jako takového. Dokážeš vyvolat pocity, aniž bys je vypsal. Už vím, že není důležité vědět, že existují, ale dokázat v to věřit...
děkuju
mám Tě moc ráda..

04.10.2006 19:17:00 | Zamilovaná do nezamilované doby

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí