Chtěla bych

Chtěla bych

Anotace: Je to pomatený, divný, ale pravdivý

Přemýšlím, jak mám začít. Nevím, je to docela těžký. Chtěla bych, chtěla bych. Co já vlastně chci?? Chtěla bych vidět ty jeho oči. Ty oči, který snad neuměly lhát. Ty oči, který tak miluju. Chtěla bych, aby mě obejmul, aby mi říkal miláčku. Chtěla bych se na něho klidně i divat, jak se směje, jak mě hladí po rukách a říká mi všechno bude dobrý. Chtěla bych, aby mě vzal daleko, hodně daleko. Někam, kde jsou všichni šťastní. A taky bych chtěla umět zapomenout. Na všechno a na všechny. I na něho.
Autor polibek.smrti, 20.10.2006
Přečteno 335x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ty mezery za interpunkcí jsem si dovolil doplnit, fakt je to tak lepší.

20.10.2006 22:52:00 | Pavel D. F.

Myslím, že takový námět by se lépe hodil pro báseň, než pro kraťoučký příběh, ALE...!
I tak mě tato 'povídka' zaujala a přečetl jsem si ji pro jistotu třikrát. Myslím, že v sobě nemá nic extra zvláštního, ale připomněla mi něco podobného z mého raného života. A za to ti děkuju. I tak by ale nebylo špatné nápad trochu více rozvést.
A ještě poznámečka: Nechci si hrát na učitele nebo něco podobného, ale zkus se naučit psát za tečkami a čárkami mezery než bude pozdě a ty se to nebudeš moci odnaučit. Já jsem to taky považoval za zbytečnost, ale opravdu se to pak lépe čte...

20.10.2006 21:46:00 | Angeloras

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí