MÁ MATKA MĚ PRODÁVALA

MÁ MATKA MĚ PRODÁVALA

Anotace: Snad se nám to nikdy nestane, ale děje se to.

“Jo, hned jsem dole.”
“Pospěš si. Nemám celý den čas jen na tebe. Taky si musím jet půjčit k Olimu. Snad bude doma.”
“Už jdu.”
“Tohle si zkus.”
Matka mi dala nové oblečení, i když nejsou peníze. Přiléhavou, lesklou černou sukni a uplé černé triko s dírou, tvaru vlnky, na hrudníku. Vedle ležely i černé náušnice, kozačky a černé síťované punčochy.
“Proč to všechno, já mám svátek?”
“Ne, to uvidíš večer.”
“Ale co. My jedem na nějakou oslavu.”
“Neptej se. Spěchám.”
Nechápu, kam budu nosit tak vyzývavé oblečení. Už takhle mám ve škole problémy, že jsem Romka. Dobře se učím, ale má pleť je jasně proti, proti mně samotné. Když si vezmu tohle oblečení, všichni si budou myslet, že jsem lehká. Máma odjela zřejmě na dlouho. Přijela a řekla mi, ať se obleču.
“Vezmi si to na sebe. Teď pojedem pryč.”
“Proč? A kam pojedem?”
“Naďo. Obleč se, namaluj se a rozpusť si vlasy a na nic se mě neptej. Uvidíš sama.”
“Dobře.” Všimla sem si, že mi to sluší, jsem jak ty modelky z plakátů, líbí se mi to.
“Vypadáš nádherně, Naďo.” A za kozačkami dala balíček. Neviděla jsem jaký. Tak když se otočila, povytáhla jsem ho. Cože? Byl to kondom. Nač mi to dává.
Vyjely jsme. Normálně jezdíme jen po Chebu, ale teď jsme jely za město. Byla noc a já začínala mít strach. Má matka pálila z okýnka jednu cigaretu od druhé a to dělala jen, když byla hodně nervózní. Pak jsme zastavily na cestě vedle velkého, černého Opelu, ze kterého vystoupil asi 46tiletý pán v obleku. Dal mamce 10 000 a já musela k němu do auta. Teď už mi všechno došlo.
Matka prodala mé panenství. Věděla, že jsem ještě s nikým nespala, a tak mou bolest vykoupila penězi. Pak, asi za 3 hodiny mě odvezl ten muž zpět a matka si mě opět vyzvedla. Až v našem autě jsem se rozplakala.
“Naďo, za tohle budem moci zaplatit inkaso a budem mít i na jídlo.”
“Ale proč? Já nechci, bylo to hnusný.”
“Ještě dvakrát a zvykneš si. Bude ti to připadat normální, Třeba se ti to bude i líbit.”
Pak už to bylo normální. Ráno do školy, odpoledne se učit na další den a večer sex za peníze. Ve škole jsem byla uťáplá šprtka, co chodí do knihovny a večer dračice, co zná celou Camasütru. Stali se ze mě dvě osobnosti. Hodná Naďa a zlobivá holka Nad.
Každý den jsem se už nebála noci. Už jsem se na ní připravovala, tak samozřejmě, jako když se ráno vypravuji do školy. Nikdo nic netušil. Ale má matka byla stále stejná. Jen mi kupovala více vyzývavého oblečení a spodního prádla. Ale to už si kupuji sama. Teď už vím jaké. Beru ty večery, jako povinnost uživit nás, ale své matce nikdy neodpustím jedno - že mě prodala.
Autor Péťa, 09.11.2006
Přečteno 610x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

děj není vůbec špatný a třeba i důvěryhodný, ale literárně by to chtělo ještě lépe prodat

09.11.2006 14:57:00 | Sylfaen

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí