Porno

Porno

Anotace: Ponaučení: Budeš li pracovat non stop jako Tesco, budeš jako tady ta kurva kapitalistická.

Porno
Je tomu 27 let, co jsem to poprvé spatřil. Bylo předmětem zájmu nejen mého, ale i většiny mých kolegů ze školy. Prohlídka nás značnou měrou nabudila a nasměrovala pro budoucí život.
Byla to taková učebnice sexu. Pak jsem poznal několik děvčat a jednu z nich i vzal za ženu. Prováděli jsem ty věci, co byly v časopise znázorněny. Dost nás to bavilo, i když po čase nastala změna způsobená narozením potomků. U mne byla tato změna zaměřena na širší obzory a u manželky spíš na ty potomky.
A tak jsem se zase vrátil k představám a pro jejich lepší vyjádření bral na pomoc různá tato vyobrazení.
Pro vzruch jsem potřeboval více a více podnětů. Zjistil jsem, že s věkem se cévy určitě nerozšiřují.
Má drahá můj zájem o porno nechápe. Prý to má normálně odeznít. Já však nechci, aby něco odeznělo. Já toužím po těch krásných tělech, ňadrech s krásnými ztopořenými bradavkami. Toužím po vlhkém klínu, puse i rtech.
Jsou je dvě volby, pokoušet osud a nebo rezignovat.
Po vyzkoušení obou variant se přikláním k prvé.
Poznávání a naplňování představ bývá provázeno značnou měrou výčitek.
Zvykám si na tyto.
Život je těžký, ale i zábavný.
Zamyslím se, kde se berou ti, co se nechají zachytit a zda bych i já byl něčeho takového schopen. Říkám, že ne. Stejně to láká. Ještě, že mi to nikdo nenabízí.
Vždyť co by tomu řekli mí blízcí a známí.
Sice se taky rádi podívají, ale toto přece neudělají.
Sleduji fotografické ztvárnění milostného aktu. Někoho má v sobě. Líbí se mi to a nechci se odtrhnout. To bych ztratil nit. Na další straně ho má v puse. Třetí strana skrývá opětovnou změnu poloh a počtu zúčastněných.
Na straně další je reklama na vibrátory, nafukovací pumpy, nevěstince.
Volám na uvedená čísla, slibují splnění čehokoliv a kýmkoliv.
Tedy to je ochoty, to bych nečekal.
Sháním-li opraváře pračky, nenajdu jej.
A tady v těchto službách to jde i v noci.
Tito pracovníci mají holt myšlení hodné kapitalismu.
Měli bychom se od nich toto přiučit.
Autor umělec2, 09.11.2006
Přečteno 370x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jsi strašně zvláštní člověk a tvůj styl psaní je hodně osobitý, ale je v tom něco, co se mi líbí. Asi ta krutá realita. :o)

10.11.2006 15:44:00 | Sokolička

Chvilka nepozornosti pak způsobí moji zkázu. Tak pěkně děkuji za hodnocení i když ta povídka je chabá tak to alspoň vnímám já.

10.11.2006 10:55:00 | umělec2

*THUMBS UP* - představ si císaře Nerona, jak palcem dolů posílá gladiátora do náruče smrti...palec nahoru - *thumbs up* - ti posílám jako znamení, že jsi na té nejlepší cestě k úspěchu...což taky náležitě oceňuji...
(:-))

10.11.2006 10:38:00 | Mara*

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí