TY

TY

Anotace: Tobě Petře

Pomalu zavírám oči a cítím tvůj horký dech na své šíji. Jenom sním nebo jsi to opravdu Ty? Každý den si s tebou povídám, o tom, co mě trápí, jak mě kdosi rozesmál. O tom, jak moc tě miluji. A Ty mi na oplátku vyprávíš, kdo rozesmál Tebe, že zkrásním, když se směji a jak moc mě chceš mít u sebe. A večer, když se přikrývám a pomalu usínám, cítím, jak se Tvoje ruce pomalu ovinou kolem mého pasu, jak se ke mně přitiskneš, cítím Tvoje rty na své kůži. Kdybych mohla aspoň jednou vidět Tvé oči, slyšet Tvůj hlas a cítit chuť Tvých rtů.

Každý den, každý okamžik čekám, že Tě spatřím stát před sebou a budu vědět, kdo jsi, i když jsem Tě v životě nespatřila. A Ty ke mně přistoupíš s tím svým kouzelným úsměvem na rtech a řekneš: „To jsem já, Petr.“ A pak se utopím v Tvých očích. A zní to bláznivě a směšně, ale já Tě chci teď, ne až v příštím životě, už nechci čekat. Chci jít dnes večer spát s Tebou a cítit Tvoje vášnivé polibky. Chci cítit Tvoje doteky, Tvoje tělo. Nechci Tě už vnímat pouze v našich myšlenkách. Potřebuji vědět, že až vyjdu ze dveří, budeš tam stát s kopretinou v ruce a vyjdeš mi vstříc. Musím si být jistá, že mě obejmeš a políbíš a něžně mi pošeptáš, že mě miluješ.

Ne, nejsi jen nějaký vysněný princ a vůbec nejsi ideální muž, jen jsi udělal velkou chybu - nechal jsi mě odejít. Odejít do jiného světa, jiného života. A já byla tak hloupá, že jsem Tě chtěla opustit. Řekla jsem Ti, že to prostě musím zkusit, tenhle život. Jak snadné je tvrdit, že musím, jak snadné je utíkat. Už nechci utíkat. Chci být taková, jakou sis mě vysnil. Chci být jako ta dívka ve tvých vzpomínkách, které se už tak málo podobám. A až budeš dnes večer spát a já ucítím tvoje teplo, můj rozum se mi pokusí namluvit, že jen sním, ale já vím, že to není sen. Jsi to Ty…
Autor Elvien, 13.11.2006
Přečteno 464x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (11)
ikonkaKomentujících (9)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Já vůbec nechápu, co nám tím autor chtěl sděit... :-D

23.08.2008 16:06:00 | Mairin Furioso-Renoi

Na mě je to moc velkej slaďák !!

09.08.2007 19:31:00 | anti-HERO

Začátek je na můj vkus až moc "sladký" ale pak se z toho nějak vymaňuješ a výsledný dojem vůbec není špatný:-)

17.02.2007 23:42:00 | paranoidandroid

cau no já studuje ted čtvrťák, teda aspoň se pokouším. Kdyby chtěla tvoje ségra nějaké školní prospekty můžu jí to poslat:)jinak básničky moc pěkné

14.02.2007 18:07:00 | ejwo

Mozna ohrany, ALE - mozna si to kazdej obcas pomysli, ale napsat tak krasne to dokaze jen malokdo. Mne se to moc libilo ;-)

28.11.2006 22:01:00 | Camper

zezačátku sem myslela že to bude zase jedna z těch povídek na jedno brdo, ale byla sem příjemně překvapena :) moc hezký, moc zajímavý

15.11.2006 19:48:00 | bittersweet

Strašně moc Ti děkuju za komentáře..vážně..udělám to, co považuješ za správné...moc děkuju a určitě si počtu...:-)

15.11.2006 18:50:00 | Hejky

Ahoj..díky za konetík u mé poslední úvahy..přála bych si, aby sis tenhle komentář dočetla až dokonce. Protože Ti chci něco říct...
V té mé úvaze " Mít čas na bytí " mám na mysli, aby se lidé neuzavírali sami do sebe, nezanevírali na všechny a všechno a nesnažili se s ostatními porovnávat. To přece všichni dělají. A dělají to proto, že je něco trápí a tím svým houpým " uzavíráním..." si to chtějí vynahradit. Proto jsem napsala tenhle citátek( nevěděla jsem, kam ho dát, protože tu rubrika s citáty není..nic lepšího než úvahy, mě nenapadlo )...A tak jsem si říkala, že až budu smutná a budu si svůj smutek kazit nějakou podobnou hloupostí, přečtu si tohle..." Právě teď ( v tu chvíli, kdy jsem smutná a beznadějná a nebaví mě být ) nastal čas žít ( nastal čas začít znovu žít..vlastně ne znovu jenpokračovat dál, tam, kde jsme skončili...)...:-)
Omlouvám se za svou nestručnost, ale považuji Tě za člověka, který by mým textům měl rozumět...:-)

15.11.2006 18:11:00 | Hejky

Děkunu moc za komentář..nechceš mi taky ohodnotit procenty ? :-)
Tahle povídka zní hodně smutně..jakoby beznadějně a se ztracením smyslů..pokud je, byla nebo to bude skutečnost...nechej ji být....a´t si dělá, co chce....podle mne to umí sama nejlíp..:-)

14.11.2006 17:58:00 | Hejky

Tahle povídka je opravdu skvělá. Je to procítěné a má to hlavu i patu. A to je snad vše co k tomu dodávat ...

14.11.2006 14:17:00 | Eylonwai

Stále si říkám proč jen tu lidé čtou všechny ty básničky, povídky pohádky, úvahy a všechno ostatní, když nedokáží projevit svůj názor. Snad každý umí říci aspoň jednu větu. Je to hezké či oškliví se mi to nebo nic mi to neříká. Copak je tak těžké říct si tohle ujde nebo co za nesmysl to sem dává a kliknout jen na pár procent? Což je tak těžké přemýšlet nad tím co čtete? Jestli ano, proč tedy čtete? K čemu vám to je?

14.11.2006 11:43:00 | Elvien

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí