VYSAVAČI, VYSÁVAČI, HELOU !

VYSAVAČI, VYSÁVAČI, HELOU !

Anotace: Na veselú notéčku

Vysavač stal se neodmyslitelným pomocníkem našeho stálepohodlnějšího života.Proto se o něm často a v různých souvislostech mluví a nejenom o stále nových a vylepšených typech.
Třeba spolupracovnice vyprávěla, že u nich doma, když ona vařila amanžel údajně již delší dobu vysával, o čemž svědčil i zvuk vysavače, najednou do kuchyně vběhl jejich dosti vzrušený synek předškolního věku s dotazem: "Maminko, i tak se vysávat? Tatínek má zapnutý vysavač a leží na gauči?"
Na našem pracovišti byl úklid po rozsáhlé přestavbě zařízení, smluvně svěřen soukromé firmě. Vysáváním byla pověřena v tom oboru zajisté zvláště zběhlá pracovnice. Při vysání prachu neubývalo a navíc celá místnost byla zahalena postupně do stále hustšího prašného oparu. Po okamžitém zděšení nad výsledkem tohoto úsilí se zjistilo, že ve vysavači vůbec nemá papírový sáček a prach tělem vysavače jen nezadržitelně prolétává ale i se rozlétá.
Jinde zas, při zkoušení symfonického orchestru, bez ohledu na požadavek absolutního ticha, začala jedna z uklízeček v hledišti sálu suverénně vysávat. Dirigent zkoušku okamžitě nepřerušil, ale nespustil bandurskou, jak by se očekávalo, ale až po přerušení zkoušení slavnostně prohlásil: "Dámy a pánové, právě skončila světová premiéra dosud neznámé skladby pro vysavač a symfonický orchestr."
Autor RU 82, 18.04.2012
Přečteno 340x
Tipy 4
Poslední tipující: Linzerka
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí