TĚŠÍTE SE DO DŮCHODU ?

TĚŠÍTE SE DO DŮCHODU ?

Anotace: Zkušenost a snad i poučení

- Důchodci nemusejí pracovat. Ale především proto, aby měli čas vysedávat v čekárnách u lékařů anebo polehávat v nemocnicích. Jejich život spočívá především v tom, že volného času mají ještě méně, než když chodili do práce. protože:
- Jednak musejí běhat po všech obchodech, aby nakoupili co nejlevněji. Zvláště výrobky s prošlou minimální záruční dobou, které mají být jen za polovic původní ceny, Ale také celoročně hlídat významné sezónní slevy.
Já si dokonce úkoly na každý den píši. Mou největší radostí potom je, když některý se mi povede přece jen splnit a mohu jej konečně slavnostně škrtnout. Nesplněné přepisuji na další den.
- Zbytek času tráví soustavným hledáním to co zapomněli, protože zapomněli, co kde zapomněli.
Nemusíme podřimovat jen tak. Skutečný odpočinek nabízí třeba posezení u televize. Je až dojemné, jak ta pamatuje na ty staré zapomětlivce tím, že vlastně většinou opakuje stále stejné pořady seriály s vědomím, že málokdo, ale i z mladších, si pamatuje děj. A nejzaslouženější na tom je, že mnohým až po několikátém shlédnutí se dokonce povede mnohé zápletky děje konečně i pochopit. A u některých, zvláště zábavných pořadů, se často až do růžova prospíme. Televizi, za to náš nejsrdečnější dík!
Ale nečekám, jak by se předpokládalo, až Pán zavolá, ale zda někdy skutečně přijde ten den, o kterém se úředně mluví jako o, dokonce zaslouženém, odpočinku.
Autor RU 82, 20.04.2012
Přečteno 365x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí