Přítel na odstřel

Přítel na odstřel

Anotace: Jak může dopadnou takové přátelství...

Přítel je člověk, kterého má mít člověk rád, věřit mu a mít s ním hodně společného. Pravých přátel má člověk však jen málo.
Já také měla jednoho opravdového přítele. Bylo mi s ním fajn, o legraci nikdy nebyla nouze. Mohla jsem se mu se vším svěřit. Vždy mi pomohl, poradil.
Postupem času se naše přátelství začalo měnit. On tu změnu necítil, ale já ano. Cítila jsem, že by chtěl být víc než přítel. To byla ta osudová chyba. Od té doby to šlo mezi námi z kopce.
Každým dnem mi připadal vtíravější, měl až přehnanou péči o mou osobu. Dával na mě pozor, všude chodil se mnou. Když byla nějaká akce, tak pořád seděl u mě. Jakmile se mu chtělo spát, tak se mě ptal, jestli jdu s ním. Nikdy jsem nešla. Tajně jsem doufala, že mi nebude držet místo vedle sebe. Držel.
Celkem dlouho jsem si nemohla najít kluka. Ani mi nedocházelo, v čem je problém. Jednoho dne jsem uvažovala, co dělám špatně. Jenže já nedělala špatně nic. Bohužel jsem pořád byla s mým kamarádem, přítelem.
Postupem času mi připadalo, že můj přítel nechce, abych si našla kluka. Vždy, když jsem měla kluka, přestal se mi ozývat. Někdy se zase snažil být se mnou, abych nebyla s mým klukem. Také o mém klukovi nikdy nemluvil zrovna moc hezky. Ten kluk mě měl podle mého přítele jen na sex. On mě chtěl totiž mít jen pro sebe. To bylo ale nemožné. Nikdy bych k němu nemohla cítit víc než přátelství.
Jak čas plynul, lezl mi můj přítel čím dál tím víc na nervy. Začínala jsem se ho stranit. Nechtěla jsem s ním být sama. Měla jsem z toho divný pocit. Snad trochu strach.
Připadala jsem si hrozně svázaná. Jako bych nic nemohla. Byla jsem jako pod stálým dohledem žárlivého kluka. Ne, bylo to mnohem horší. Žárlivý kluk nežárlí na kamarádky, žárlivý přítel na všechny.
Jednoho dne nastala mezi námi strašlivá hádka. Ruply mi nervy a vše jsem mu napsala. Psal mi, ať vrátíme jen to dobré ze starých časů. Jenže já už nechtěla ani to. Ta osudná hádka byla pro mne vysvobozením. Konečně jsem se cítila zase volná.
Možná vám připadám krutá. Jenže, co má člověk dělat, když mu přítel je obrovskou překážkou na cestě za štěstím?
Autor Grecninka, 09.01.2007
Přečteno 345x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Pěkně napsaný i když po pravdě celkem nuda ( neber to psrosím zle ) nemůžu po příběhu ze života chtít aby se tam hned zabíjeli nebo podobně .. :-) takže je to fajn ;-)

09.01.2007 17:40:00 | piškotek

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí