Bez podmínek

Bez podmínek

Anotace: Tato povídka upozurňuje na strátu nám bližného tím že se nebudeme chtít omezit.

Tato povídka vypráví o jednom vojáčkovi jenž se vrací po válce domů a volá svým rodičům, "Mami a tati, vracím se domů, ale musím Vás požádat o jednu věc, mám kamaráda, rád bych ho vzal sebou, ale musítě vědět jednu věc, "můj kamarád byl tězce raněn, šlápl na minu a přišl o nohu a ruku, nemá kam jít, proto bych ho chtěl vzít k nám domů. To j hrozné co se mu stalo, ovšem že mu pomůžeme najít bydlení, "ne mami a tati, chci aby žil u nás, "chlapče to oč nás žádáš je nespravedlivé". Byl by pro nás jen přítěží, máme svůj styl života a nemůžeš přece čekat, že jej jen tak opustíme, přijeď domů a na kamaráda zapomeň. Ihned potom syn položil telefon a už se rodičům neozval, o pár dní později se ozvala jeho rodičům policie ze San Francisca. Jejich syn spáchal sebevraždu skokem z mrakodrapu. Zdrcení rodiče okamžitě letěli do San Francisca, aby tělo svého syna identifikovali. Poznali ho ale ke svému zděšení zjistili, že jejich syn měl jen jednu ruku a nohu.
(PS: Není moje tvorba, je to nepřesný přepis z mé paměti, jedna povídka, tímto vzdávám hold neznámému autorovi.)
Autor SvenHassel, 17.01.2007
Přečteno 254x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Máš pravdu že je to velice trefná povídka, ale taky velice svým způsobem moc krutá a smutná zároveň. :(

31.03.2007 22:26:00 | SvenHassel

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí