Nevěra

Nevěra

Anotace: jak dopadá nevěra???

Sbírka: O ČEM JE ŽIVOT?

NEVĚRA
,,HURÁ!!! Je pátek a to jedu za Jakubem. Ale jak to těch šest hodin ve škole vydržím, to je mi opravdu záhadou." Na to zrovna Nataly myslí.

Po šesti hodinách ve škole.
Konec vyučování. Ten tělocvik mě jednou vážně zabije. Ale to teď není důležité. Hlavně že zase uvidím Kubu.
Jen přijde Nataly domů, hodí tašku do kuchyně a nasedá do auta, aby mohla jet do ČESKÉ LÍPY.

Po hodině v autě.
Nataly vystoupila z auta, přivítala se snad s celým městem (ve skutečnosti to bylo celé její příbuzenstvo) a utíkala
na smluvené místo, kde se má s Jakubem sejít. Utíká, ale po minutě uslyší, že na ni někdo volá. Pořád se dívá dopředu a neohlíží se. ,,Nemám čas" křičí, ani neví na koho. Když ale uslyší, že je jí Jakub nevěrný, zůstane stát a ani se nepohne. Pak se pomalu otočí. ,,To není pravda"!!! Nataly nevěří. Pomalu se začne přibližovat, až je úplně u Katky. Její sestřenice. Katka jí vylíčí vše co ví a co viděla. Nataly nevěří svým uším a rozhodne se s Jakubem vše skoncovat. Požádá Katku, aby šla s ní.

Katka ji nenechá ve štychu a za Jakubem se vydají společně.

Mezitím Jakub.
Nataly už asi nepřijde, zavolám Sáře a užiju si s ní. Támhle je!!! Sáro. Jak se máš. Moc se mi stýskalo.

Když Nataly přišla, její nenávist se ještě prohloubila. V okamžiku, kdy už viděla na smluvené místo i na Jakuba, začal Jakub Sáru líbat. Nataly se za ním rozběhla, vrazila mu facku a řekla mu vše, co jí řekla Katka. Kdaž to Sára uslyšela, také mu jednu vrazila. Ani ona totiž nevěděla, že ji Jakub podvádí. Dala mu taky pořádnou facku a odešla. Navíc se ještě Nataly a Sára dobře znaly už od školky. Sára se Nataly omluvila. Neměla ani ponětí, že na druhé straně Jakubova milostného života je někdo jiný a ještě k tomu Nataly.

Nataly se vybrečela, a teď je znovu šťastná. Má nového přítele a ví, že ten jim miluje a na 100 procent ji nepodvádí.

Nataly radí: Pečlivě vybírejte lidi, které kolem sebe budete mít. A dávejte pozor i na lidi, které kolem sebe máte.

Příjemné čtení přeje SNOWWHITE.
Autor ona ..., 17.01.2007
Přečteno 407x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí