Mallorská pláž-Úvod

Mallorská pláž-Úvod

Anotace: Co se za dva týdny dokáže stát na jedné pláži dvaceti-šesti turistům?...Mnoho...

Před pětihvězdičkovým hotelem modré barvy,proskleným přízemím a ze všech stran výhledem na nějaké to moře,s bazénem,masážemi,vyhřívkami a saunami,stojícím krásně při pobřeží ostrovu Mallorca mezi pár dalšími hotely,stáli zbohatlí turisté a průvodkyně…
Mallorca, krásný a také největší baleárský ostrov ležící ve Středozemním moři…Průzračné moře,krásné,převážně,písečné pláže a příjemně svítící sluníčko. Teplota okolo 28℃ a dosavadní srážky, které se objevují v malé míře, převážně večer…
A na tento krásný ostrov se vydali tito boháči,angličtí boháči. Všichni byli převážně z větších měst nebo jejich okolí a skoro polovina přímo z Londýna…
Mallorca,pro každého to bylo něco jiného…
Například pro slečnu Annu a jejího přítele Thoma to byla příležitost koupi tohoto hotelu.
Pro Kate to byla možnost napsat bestseller a vrátit do pořádku vztah s jejím přítelem Lucasem.
Pro Lucy to byla taktéž možnost napsat dobře prodávanou knihu a taky odpočinek od přeplněného a rušného velkoměsta.
Pro Davida to byla poslední cesta se vždy užvaněnou Bety,byla mu tak trochu jen pro získání větších peněz a zplození potomka,chudinka se to má dozvědět až nyní.
Pro Chrise a Marka je to dovolená na oslavení jejich ročního výročí.
A tak dále,každý z dvaceti-šesti turistů má svůj příběh a důvod k odjezdu na dva týdny právě sem.
Nikdo však neví že právě tento ostrov jim dokáže dodat pár chybějících kousků do jejich „skládanky života“,že právě tento ostrov a pláž za hotelem jim dokáže přivést zásadní události,rozhodnutí,výhry a také prohry,že právě tento ostrov jim svým způsobem změní život…
Kdo ví jak se vše vyvine…
Autor Katulka, 24.11.2013
Přečteno 255x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí