Babička

Babička

Anotace: Není mé dílo, je to dílo života, sepsané postupně od roku 2011 77 letou ženou, jedná se o cizinku žijící v ČR. Pro mnohé možná nečitelné, dávám to sem v původní formě....

2
Stárý rok je za námi je začaté k Nového 2O11roku.

Bohužel u nás už došlo zas male nemile slova alkohol „to je pihnuti do vosího hnízda.Proste mam jiní názor a ten sem řekla .Proto je po každe te sporné diskuse a je ihned tíha domácnost.Přece to též i Frantík má na tem podíl viní co vždy dobře zná.Mužů jen doufat že to nebude jako minuli rok.to je pro dnes vchehno
Dnes je 5 ledna je zima tak sedím doma je jako kostele tího se nemluví,nemáme co povídat.Jak to bude dál ? Včera zas stára téma a to mé nervové zdeptá.Je to nemile jak dloúho budu silná vydržet až to přeteče .a pak je zle
4.1 2O11 večérní hodina to byl u nas doma zažiték .
To opravdu dost krůtí a důvod bylo hospoda a pivo doma .To sem nepovolila a tak došlo ke potyčkám trochu hrubšího rázu .Nebyla sem schopna uvěřit že to tak daleko šla agresivita .Mám stého divné pocítí a snad čas úkaze zda mam právdu..
Dnes 18.1 2011 Frantik jel do Ostráví a domu došel večer na mol popiti .Nevim jak to muže dělat .Přes par dni smě měli vážni spor kolem toho.Vážně se bojím a i o sebe.K zdraví mu to určitě ne pomůže tak co dál….Stále hledá vinu bokem ale ne u sebe je to težko ….25je pondělí normální den ale jen do určitého času pak to bylo sranda .Frantik s opicom z hospodi a průjem do záhodú a pivem v kapsí že to neuvídim.Nepodařilo se mu to.Stale hledá skřívat to piti kde může .Janedovolím z hospodí se dokrmovat doma alkoholem a to FRANTIK NEHCE POHOPIT. SE MU UBLIŽÚJE.
Je konec února slůničko pěkné sviti jen se koúkam a nemohu ven .Frantík je též nemocni máme sílne kašlaní duo.Dnes 28.ráno bil koncert kdo může lip kašlat ,a ta bolest se nedá popsat .Měla sem pocit jestli je to můj konec a nebo začátek mého konce.Už dlouho sem nebyla tak nemocna no doufám že to nebude dlouho trvat mislím zda mam se podívat na pani doktorkou.Než to popisuji me začalo polet v hrudi a musím si dat Nitrám pod jazík .To stačilo pro dnešek.
Je 1března krásní slůneční den jako že by bílo jaro.Dnes je mi zdravotné lip a mam lepší náladů a min kašloů
To je už kveten všechna příroda se začíná zelenat už je lip.Frántík jel do lázní snad se mu to vydaří počásí.
2maja .Zase zdravotní problému tak jdu na chirurgii nemám dobry pocit ,ale musím to překonat.Od začátku roka máme stále doktore .No mělo by už stačit ta sranda a něco lepšího začít.Končím..
23 .máj je krásni letní den tak do přírody a lesa na konvalinky .Bylo to fajn procházka lesem je klid

Dnes je 29 .6.2011.
Je noc 14.listopad nemůžu spát mam starostí v poslední dob .Neják se to nahromadilo než to zvládám a tak mam malou dušičku až se trapim že nemam ke mu se svěřit a políkam v koutků slzí .Dal už nemůžu ptaomaly bude konec roku a nic sen nepsala .No stále sem čekala zda se stane zázrak od Franti pořad tema alkohol..alkoho l.tak mé vůlgarne ponižil, že ti slova nemůžu napsat.Psyhicki sem na dne tak se proč mam na něco čekat až do smrti?Dal ne.FRANTA nemá zájem a sam nezvládá řešit problem alkohol a situaciá už je neúnosná moji pomoc odmita nemám spomenut alkohol ihned zle a takto jde dokola.Jsem donucena si hledat pomoc jak u lekaře tak jinde a beru práškí na uklidnéni jinak se zroutim .Tak sem dopadla na stará kolena a to sem nikdy nemyslela že me to potka.CO bude dal nevim,?,??
2 prosince 2o12 vzala sem si prašek na zklidněni .Doma si po celí den nemáme o čem povídat důvod sem naznačila že koúpelna není zahod důvod alkohol.To se na tim řadkama sveřuji nebo nemam kam .Rodinu nebudu do toho zatěžovat a nikoho blízkého nemam a tak sem na dne a nervi pracuji a práški a to mí na zdraví nepřída a tak zítra jdu doktorovi a jak mam říct doma nám nefunguje a to se stýdim jak se bude na mé divát,?Sama se ptám že dva lide v naši lete mají problém zbitéčný a kratky život před sebou.Končim2.
Dnes 8 prosince rano jak normální den ale odpoledně obracené .Utika Franta do hospodí a dojde popiti stále a déla jako že nic ale že čúra do umivdla to mi vadí . To už není rozum alkoholika a měl bi se lečit ale jak nato,,? Ja sám na tem špatně to si Franta ne ane uvědomit že mí ubližuje .Nemůžu dal už psát nemůžu

Dnes je 17 ledna po Novem roku a naše trapení doma je na bodu mrazu .Frantik zase opili jak dan z Ostravi .dojel vlakem ve 2 hodíní a pak hura do hospohi pak domu ve 4 jako že ted dojel vlakem . Tak popiti a nemohl do baraku otvorit dveře.Krasna nadilka a nebila sem doma sama jak se potacel po hodbé .Dva dni sme zase méli velikou debatu ten alkohol a neda si pokoje .Ja sem rozhonuta tem už jednom udelat konec a pak se bude divit co dokažů.Už toho trapení mam dost nervu
A stále čekat jak dojde domu popiti .
Dnes je 3 června 2O13 a do ted vůbec nic nemam napisane a tak vécí v naše domácnosti se níjak nezmé nli že je pořad stára temá hospoda.Jsou dni že mlčim a pak je zle a jde se do vičitek .Moc mé mrzi jak začel uražet a ponižovat a potom jako že je všechno dal dobré ale z hospodi doma je nvrli a jde se vyčurat do umivadla to franthno je na bodu mrazů .Je pravda že udéla doma praci ale je stoho si hned vybere čas na pivo s kořalom a přijde dom popiti.Tak na utikaji dni bez smisla vest hovor .Bívaji teške dni pro takove žiti Dal už nebudu psát ted čekam jakou naladou se
Dostane domů s hospodi je to jeho druhí domov …Stále si ne a neuvědomit že dni utikaji a nemoci přibivaji a pak a jak to bude dal na stara kolena :
--.Je dnes prosinec ’13 sem byla na rentgenu proto že mé moc bolí za pleckem a nevím dal jak si pomoct.Tak je to křivá páteř s přirustkama a k tem je osteoporoza a to jsou dva hlavni faktor proč mam také bolesti.
Dnes je 29 prosinec u nas je zase nalada na bodu mrazu.Zase stára povídka alkohol a ponižovani.To mají bit svatký pohodí a klidu to u nás není už par roku.
Používám lek nurol tak sem dopadla abi sem mohla aspoň spat.Nechce se vůbec bavit Novi Rok 2O14.Každý rok delame vyšlap na Praděd a to sem dnes apsolovala sama .Počásí nebilo vlidne ale něco pro zdraví sem šla.Frantik bil doma a tak využil svobodu .Doma sem bila 16 hod a 3o min.Franta bil popiti jak doga začal se s hadkam a ponižovani.Tak začal náš začátek roku 2O14 .DO ted sem stále čekala že se uvědomí co je duvom tem hadkam ale nic se na méní a to je pro mé poslední kapka a ja nachci dal trpet aničit si zdravi od jedneho člověka alkoholika .Bojím se už o svůj život a jeho hrozbí. Nerada to všechno moji déti to znaji proto že sem nikdy se ji nestežovala u duši viry že to zvladnu sama.Na to stará kolena můsim tak bojovat a stidim se zato astale sem to skovavala .mela sem dnes zavolat polici a udélat razantni krok.Zatim sve pro dnešk bojim se.
Autor HKvH, 19.01.2014
Přečteno 406x
Tipy 1
Poslední tipující: Limun
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí