Zvracet, křičet nebo brečet?

Zvracet, křičet nebo brečet?

Anotace: Pití alkoholu a užívání si není vždy sranda.

"Fuj jak to vypadáš?? Z tvých vlasů bych mohla nechat odkapat olej a usmažit si na něm svůj oběd. A co ten ksicht?? Hrůůůůza. To chceš jít dneska pařit?? Budeš mi dělat akorát ostudu."
"My jdeme pařit??" Zeptala jsem se zaskočeně
"Ne asi. Kluci se rozhodli, že sem přijedou, a to si kurva nemůžu nechat ujít. A ty bys taky neměla, frigidita ti neprospívá a potřebuju, aby mi někdo dělal lesbickou kamarádku, až mě ty úchylové starý budou srát."
"Mě to bylo hned jasný," odfrkla jsem a kejvla na ní, ať jde dál.

Tak to je moje nejlepší kámoška Emily. Věčně sprostá, nadržená a opilá, ale já jí i přes to všechno miluju. Jsme obě dvě trošku víc hyperaktivní a bláznivý. A kde jinde si to vybít než na pořádný diskotéce?

"Vodka, vodka," zpívala na celej byt a třásla mi před obličejem flaškou.
Vytrhla jsem jí vodku z ruky a položila na linku, kde jsem jí pomalu začala přelejvat do pomerančového džusu.
"Dej mi okoštnout," vzala si vodku a napila se.
"Tak co? Dobrý?" Zeptala jsem se s nadějí, že to bude dost silné a dost dobré, abychom se už na cestě načali.
"Dneska to bude velký", usmála se, když to dopila. Mě bylo hned jasný, že má tu správnou chuť.
"Dělej, pij, dovnitř tu flašku neproneseme," řvala na mě už na půl opilá.
Já se jen smála a pila, dokud to šlo.

"Dobrý večer dámy," zdravili a smáli se nás už z dálky vyhazovači, kteří věděli, co jsme zač.
Pipin (jeden z vyhazovačů), byla to korba, se kterou bych si nerada udělala nějakej problém, mě najednou začal osahávat, jestli u sebe něco nepronáším.
"No tak hele," řekla jsem a ustoupila. "Tady nejsi ve strip klubu, aby si na mě mohl šahat. Ruce pryč chlapečku," opovrhovaně jsem se na něj koukla a vešla dovnitř.
"Frajerky přišli," slyšela jsem od prvního stolu. Čubky, pomyslela jsem si a sjížděla jsem pohledem každého, kdo tam byl.
Vytáhla jsem si cigáro a strčila sem si ho do pusy. Kolem mě akorát procházel nějakej klučina. Abych nebyla zlá typla bych mu tak na 15.
"Máš oheň?" Zeptala jsem se a čekala, že mi zapálí.
"Pro tebe?" Zamyslel se. "Ehm ne," řekl a odešel
Mezitím už přišla Emily.
"No viděla si toho malýho smrada?" Nadávala sem, "normálně mě setřel kokot jeden. To ať si nepřeje, co dneska zažije a nic příjemnýho to nebude," spustila sem.
"Přestaň číčo, tamhle jsou kluci, jdem se bavit," odvětila a táhla mě za klukama.
"Čus pičus," pozdravila kluky, "Takže kdo mě zve jako první?"
Kamil se jí ujal a odtáhl jí na bar. Já tam zůstala s Patrikem. Moc krásnej kluk, ale na můj vkus moc oddanej.
"Dáš si něco?" Zeptal se mě
"Jako obvykle pane," odpověděla sem a usmála se na něj.
Mezitím už přišla Emily s Kamilem a s kamarádem alkoholem. Pomalu se párty začala rozjíždět. Pili jsme drinky jak o závod. Tancovali jak mistryně světa a balili, koho se dalo. Teda, aspoň jsme si to mysleli. Večer se vyvíjel až moc dobře…

Věděla jsem, že ležim, ale nebyla jsem absolutně schopná jakéhokoliv pohybu a oči jsem otvírat nechtěla. Bála jsem se, co mě čeká. Asi po půl hodině jsem se konečně odhodlala. Pomalu jsem otevřela oči ležela jsem na zemi nahá pod nějakou nechutnou dekou. Rozhlídla jsem se po místnosti. Byla jsem naprosto v koncích, absolutně jsem nevěděla kde jsem. To sem ještě netušila co leží vedle mě. Myslím, že to byl ten okamžik, kdy nevíte, jestli máte zvracet, křičet nebo brečet. Potichu sem se zvedla, posbírala si své věci a vyšla z místnosti. Byla jsem na chodbě, po pravé straně byli ještě jedny dveře. Potichu jsem je otevřela a tam spala na manželské posteli Emily spolu s Kamilem a Patrikem. Teď mi bylo ještě hůř. Rychle jsem se oblíkla a utekla z bytu pryč. Až teď jsem zjistila, kde opravdu jsem. Na druhym konci města, než kde bydlím. Bylo mi tak zle. Ne z toho pití, ale ze sebe, že cestou jsem se asi 4 pozvracela. To byl ten okamžik, kdy jsem si slíbila, že už nebudu pít. Uvidíme, jak dlouho mi to tentokrát vydrží…
Autor diggy, 21.04.2014
Přečteno 428x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ou ... i tohle dokáže alkohol??? :O

21.04.2014 15:20:17 | Aiury

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí