Uvězněn ve vlastní kůži

Uvězněn ve vlastní kůži

Anotace: Pravdivé, leč pro publikování ošizené o některé výrazy.

Nový e-mail

Předmět: Ty děvko!

Datum: 28. 4.

Čas: 00:45

 

Doris,

to si nečekala co, nečekala, přiznej to! Pche, ještě aby jo, někdo jako seš ty, ty nikdy nic nečekáš, seš tak skromná, tak DO-KO-NA-LÁ. Je mi z tebe šoufle, to ti povídám, princezno. Přestaň čumět a začni něco dělat, protože jinak ti vypálim rybník, pamatuj si to. Dělal sem ze sebe vola, tvýho dvorního posluhovače, běhal sem, jak si pískala ale s tím je konec! Už mě nevlastníš, ty prašivá couro, UŽ MĚ NEVLASTNÍŠ! A co s tím uděláš, řekni mi, co s tím uděláš. Nic. Si zoufalá, uřvaná, nenasytná. Chcípni! Chcípni! Chcípni!!

 

Nový e-mail

Předmět: Nesnáším tě!

Datum: 1. 5.

Čas: 00:56

 

Doris,

tak sem slyšel, že si to zase udělala! Jak se na sebe můžeš dívat do zrcadla? Nedělá se ti zle? Mně docela jo. Pořád mám v hlavě ta tvoje sladká slůvka - Miluju tě, zlatíčko moje, zůstaň semnou. A víš co děvko? Vyliž si! Ten jed, kterym si mi zaleptala oči a uši, už přestává působit, takže jsem volnej. Konečně volnej a už se těším, až uvidim, jak trpíš. Budu se ti vysmívat do obličeje, protože si nic jinýho nezasloužíš. Kéž bys tu teď mohla bejt - zakroutil bych ti krkem.

 

Přijat nový e-mail

Předmět: Miluji tě

Datum: 28. 4.

Čas: 00:55

 

Doris,

tolik jsem ti toho chtěl napsat, ale nemůžu. Něco ve mně mi to nedovolí. Kéž bych to dokázal, kéž bych se mohl přestat přetvařovat. Drásá mi to srdce. Odpusť.

 

Přijat nový e-mail

Předmět: Stejně tě miluji

Datum: 1. 5.

Čas: 01:09

 

Doris,

já vím, že si to zase udělala. Ale i přesto tě miluju. Prosím, odpusť, jaký jsem člověk. Že jsem tak moc důvěřivý, že se neumím naštvat. Promiň.

Autor Ortensie, 30.12.2014
Přečteno 430x
Tipy 12
Poslední tipující: lada34, Hoppie, Petr Z, vodnař, Frr, Jort
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

To vypadá dost realisticky.

30.12.2014 15:21:08 | Isabella Monvoisin

Neumím komentovat prózu, ale forma je fakt super, velmi současná :) Proč ty maily nejsou chronologicky? Proč je někde "nový email" a někde "přijat nový email"? Samé otázky :)

30.12.2014 13:29:06 | Bylinná směs

Děkuji :) Nový e-mail představuje jen tu fázi, kdy člověk mail píše a může do něj napsat cokoliv, aniž by to odeslal. A přijatý e-mail představuje fázi, kdy už je mail odeslán dotyčné osobě. Souhrnně - ne vždy jsme schopni říct nebo napsat to, co doopravdy cítíme. :)

30.12.2014 13:34:01 | Ortensie

Důmyslně vymyšlené, už i ta data a časy dávají jiný smysl :) Dobrá hra se čtenářem, za mě palec nahoru ;)

30.12.2014 13:36:42 | Bylinná směs

Musím ještě jednou napsat, že je to parádní text a doufám, že se dostane na první místo v kategorii "líbí se vám" :)

30.12.2014 13:38:04 | Bylinná směs

A já ještě jednou moc děkuji. Vážím si toho :)

30.12.2014 13:45:20 | Ortensie

Co to kurva je? Zacatek se zdal byt dobry, ale je to strasny shit. Jestli si myslis ze par kurev a cour v textu udela dilo, tak jsi mimo baby.

30.12.2014 12:50:30 | Morýš

Zdá se, že si nepochopil. Nevadí, i to se stává.

30.12.2014 13:05:00 | Ortensie

Prave ze pochopil :( boze muj.

30.12.2014 13:22:26 | Morýš

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí