Vztah se ženatým...

Vztah se ženatým...

Anotace: a tak mi běželo hlavou

Vrtalo mi hlavou, jestli v tý započatý avantýře pokračovat. Zase se ve mně probouzej všechny ty lidi, co mě nutěj přemýšlet. Je to takovej můj bláznivej svět. Představte si to. Na jedny straně psycholog. ,,No musíš si říct, co ti to dává a co bere.“ Podívá se na mě upřímným pohledem. Vedle na židli sedí šlapka. ,,To jsou otázky. No jen si vzpomeň, jak líbá a…“ Do toho přizvukuje hodná holka ,, Aspoň trošku pohlazení prosím“ Když rázně do toho vstoupí mamina. V ruce má vařečku, se kterou máchá jako by byla generál na frontě. ,, Zbláznila ses? Je to táta od rodiny. Ty na to máš žaludek?“ V tom povstane obhájce. ,,Ono to nebude tak horké a třeba to bude jen párkrát na zahnání chmurů.“ Když v tu ránu do stolu klepne kladivem soudce. ,,Odsuzuje se na měsíc hanby po městě a okolních vesnicích.“ Po tomhle meetingu v hlavě jsem usoudila, že bude lepší šlapce zavřít hubu a hodný holce říct, ať počká na toho pravého. Hned večer jsem to ukončila. Kupodivu to přijal celkem dobře. Když přijde moudrá žena. ,,To si myslíš, že si byla jako jediná? Neblázni.“ Tuhle můru nemám ráda. Chodí málo, kdy a když přijde, chytám se za hlavu. Většinou má pravdu a posílá ji intuice. Intuice to je takový varovný světýlko buď je žlutý někam vás směřuje a táhne a nebo, je červený. Když je červený ukrutně to bolí, píská, křičí a řve. A ve více jak polovině případů mu to je houby platný. Pak přichází moudrá žena a říká ,, Já ti to říkala. A prstem ukazuje na ten červenej maják. No nic příště budeš lepší drahoušku.“ Ironicky se usmívá, sebere se a pak zase odkráčí. Tentokrát přichází s pochvalou. ,,Vidíš holka dostáváš rozum. Možná sis ušetřila nějakou príma nemoc a taky si nerozvrátila cizí rodinu a z ostudy možná taky nic nebude.“ Jen ta šlapka se občas večer ozve. ,,Konečně chlap, kterej stál za to. Vzpomeň si na tu hlavu mezi tvejma stehnama to bylo něco. A vzpomínáš, jak tě líbal a držel za vlasy“ Večer ji okřiknu a pomalu zavírám oči a jdu spát.
Autor mexx, 19.02.2015
Přečteno 390x
Tipy 11
Poslední tipující: jitoush, Jort, srozumeni, Frr, kudlankaW, AndreaM, Lůca, Amelie M.
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Totožný text už jsem tu s naprostou jistotou četl... Ta moje zatracená paměť.

19.02.2015 21:33:36 | Luky-33

Leda u mě nebo to bylo maximálně podobné. Teď jsem to vytáhla ze svého psacího šuplíku. :)

19.02.2015 22:39:08 | mexx

Vlastně je mi to jedno. Jen asi moc nechápu, proč opakovaně publikuješ naprosto stejné věci.

20.02.2015 07:51:21 | Luky-33

to vysvětlení by bylo na dlouho :D zkrátka jsem si v tom dělala pořádek a vznikl bordel no

20.02.2015 16:09:54 | mexx

Zajímavé vykreslení postav ve Tvé mysli.

Za poutavé pojetí, věnuji tip.

Martin Kristián Kudlák
alias KudlankaW

19.02.2015 21:22:00 | kudlankaW

Něčím podobným jsem si také prošla a pak mě přestaly bavit všechny ty omezení, jako chodit se sepnutýma vlasama, aby manželka nějaký cizí vlas nenašla, nechodit navoněná, protože to může manželka cítit, nechodit nalíčená, protože to může nechat flek, nenosit podpatky, to slyší sousedi a dívají se z okna a tak dále.. Ale hlavně jsem chtěla říct, že jsi to napsala hezky. Byla to zkušenost ze života?

19.02.2015 20:48:02 | Lůca

Byla ze života samozřejmě. 99procent toho co píšu jsem prožila a ten zbytek přikrášlila nebo přibarvila. :) Moc děkuju za komentář a že se to líbilo.

19.02.2015 20:49:27 | mexx

hodně, hodně dobrý! chtělo by to jen ještě opravit pár chybiček a je to fajné :))

19.02.2015 20:42:50 | Amelie M.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí