Superhrdina

Superhrdina

Anotace: Krátká povídka o člověku, kterého lidé v jeho okolí považují za superhrdinu. Ovšem pokud by znali i jeho soukromí, opovrhovali by jím. Povídka o homosexualitě.

S odvahou středověkých rytířů. S jazykem mocných básníků. Biji se s životem den co den.  Neúnavně každé ráno vstávám a vyrážím s Vámi bok co bok pracovat, smát se i plakat. Už ani nespočítám kolikrát mě mnozí z Vás plácali s chválou po zádech. Kolik úsměvů, během dne dostanu. Stojím vedle Vás vždy připraven v plné zbroji a vyzbrojen vědomostmi, ochotou a důvtipem.  Vždy rád pomohu, je-li to v mých možnostech. Vstanu dřív, zvednu vyzvánějící telefon, odepíšu na mail či zprávu. Co mohu to hned zařídím. Jsem majákem mnoha lidí, na který se obracíte s důvěrou. Ať už s osobními problémy, či pracovní krizí, stále jsem já Vaší oporou.

Voláte na mě v kantýně, či na obědech, ať jdu k Vám si přisednout. Zvete mě na pivo a někdy i na více, všichni si na mě rádi vzpomenou. Zvoláváte mi chválu a někdy mě nazýváte dokonce i superhrdinou. I v mém životopise by jste tyto slova rádi napsali, chytrý, aktivní, pracovitý, učenlivý a obětavý … To vše jsem podle Vás já.

 

Superhrdina – jaká je definice? Fiktivní bytost ? Výjimečné schopnosti? Kladné vzory a vlastnosti lidské povahy ?

Silný jedinec, chránící slabé, krasavec s vyrýsovanými svaly. Čisté dobro, morálka i činy. Zkrátka hrdina bez jakékoliv viny. Bojovat za dobro a přitom žít dvojí život, skrývat své schopnosti a být jako každý jiný ve věčném utajení.

 

Dovolte mi zatleskat a poděkovat za tyto komplimenty. Jak povzbuzující. Přirovnáváte mě k hrdinům a přitom Váš názor na mě je zdaleka jiný. Vedu dvojí život, to ano, ale zdaleka ne ten superhrdiny.

Nikdo netušíte co skrývám v sobě, jak utajeně dvojí život vedu. Plížím se tmou, hraju si se stíny a tiše se kradu kolem Vás. Společně se svým oblekem doma sundám i druhý obal – trochu jiný. Odhalím své druhé já a vstoupím do druhého života. Život, jenž mnozí z Vás pokládáte za život špíny. Zamyslete kolikrát jste se rozčilovali nad internetovými články, kdy jste je s odporem ukazovali kolegům a hlásali „úchyláci“. Odsuzovali jste lidi Vám neznámé, dávali jim jejich „práva“, vykřikovali ať chodí kanály a nechápali proč se jimi zabývá vláda. Odsuzovat druhé to mnohým z Vás zkrátka nejvíc jde. Jsem nemocný člověk, co měl by se jít léčit, jsem odporný úchylek, jenž čeká na Vaše děti. Troska, vyvrženec a buzna.

 

Sáhněte si do své duše, za kým jdete nevíte-li si rady? Za odporným homosexuálem, co libuje se v orgiích, za ubohým bláznem utápějícího se v sodomii.

A to vše jen proto, že mám rád muže. Muže a ne děti, hlupáci !!!

 

Toť pravá tvář Vašeho SUPERHRDINY ! 

Autor Ailise Bedmin, 25.02.2015
Přečteno 681x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Aby povídka nebyla špatně pochopena, že homosexualita je něco moderního anebo nadpřirozená schopnost. Jedná se o nadsázku.
Ironie která mě napadla, když jsem jednou zaslechla rozhovor svých kolegů, nejvíc se projevovala osoba, která mi asi za týden děkovala, že jsem jediný člověk, kdo ji pomohl a zastal se jejího názoru v jisté záležitosti týkající se práce.
Jednu mou část tedy obdivuje a za druhou mnou opovrhuje. Když jsem ji řekla, že jsem lesba, zůstala stát jak opařená horkou vodou.
Je to psané pro všechny, kdo žijí takovýmto životem. Pro mě jsou to lidé, kteří mají můj neskutečný obdiv.

26.02.2015 12:02:28 | Ailise Bedmin

Mohla bych se zeptat na prapůvod povídky? Co se Vám jako autorce honilo hlavou, když jste tuhle povídku psala? Hrozně by mě zajímalo, co za tím stojí :) Pokud to není tajné, prozraďte :)

25.02.2015 21:41:56 | Mysicca

Ani sama nevím jak mě to napadlo. Spousta věcí dohromady. Je to reakce na to, že mnozí mí přátelé, kteří jsou homosexuálně orientováni vedou dva životy. Jeden pro společnost, kolegy v práci, rodiče a druhý žijí tajně. Jsou to právě takoví lidé, kteří pomáhají druhým a všichni je mají rádi, ovšem nevědí o jejich odlišné orientaci. Je to tedy potom dost ironické, když na jedné straně Vás mají všichni rádi, ale na druhou stranu obzvláště v malých městech nejsou názory na homosexualitu příliš pozitivní. Setkala jsem se se spousty lidmi, kteří mi do očí tvrdili, že homosexuála poznají na první pohled a přitom se kolem nich pohybují každý den a oni o tom nemají tušení. Zkrátka ukázka toho, že každý jsme jiný a nezaslouží si odsuzovat jen kvůli tomu že je jiný a že miluje.

26.02.2015 11:52:26 | Ailise Bedmin

přemýšlím o koho jde a nikdo mě nenapadá...

25.02.2015 21:41:32 | Perseus

O to mi právě šlo, poukázat na to, že i člověk se kterým se můžete potkávat každý den má svůj utajený život, protože se bojí negativní reakce svého okolí ...

26.02.2015 11:54:49 | Ailise Bedmin

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí