Sebevražedný brak

Sebevražedný brak

Anotace: Tak mame tady zase jeden brak:) ironie na tema sebepodrezavani, protoze uz me takovy kraviny tady nebavi cist..tohle je samo o sobe smutne

Vyřítím se do koupelny. Slzy mi stoupají do očí. Chci konec, už takhle dál nemůžu. Všechno se hroutí. Mám pocit, že už nezažiju nikdy nic hezkýho. Proboha je mi 13 a všechno je na nic. Už to nejde. Udělám to. Prohledám všechny šuplíky v koupelně dokud ji nenajdu. Její ostří se zaleskne ve světle. Jedna kapka slzy dopadne přímo na ni. Na mou malou jedovatou přítelkyni. Dnes to zas udělal. Neřekl mi ani "ahoj", přitom ho tak strašně miluju. Sice jsem mu to nikdy neřekla, ale pozdravit mě ve škole mohl. Kdyby tak věděl, že si doma uchovávám všechny jeho věci. Jeho papírový kapesník, který hodil do koše, když se do něj vysmrkal; jeho sáček od svačiny s drobkem chleba a hlavně ten kousek na který jsem nejvíc pyšná. Jeho zpocené tričko, které nechal v šatně po tělocviku. Spím s ním každou noc. Usínám vedle jeho tělesné vůně. A já mu ani nestojím za to, aby mi řekl "ahoj". Druhá věc. Dnes jsem dostala svoji první pětku v životě. To je hrůza. Já taková vzorná jedničkářka a dostanu pětku. Stejně to byl omyl učitelky. Bože je mi mdlo. Pořád ji vidím před sebou. Tu velkou červenou pětku. Nechci žít. Už ne. Přiložím si žiletku na ruku. Sice se mi trochu klepe, ale moje motivace je veliká. Tahle překážka je na mě moc velká. Nechápu, jak někdo může takové zklamání v životě vydržet (špatné známky, když tě milovaný ani nepozdraví a navíc se se mnou kromě mé kamarádky ve třídě nikdo nebaví). Přitlačím a strašně zařvu. Au. To bolí. Přitom v Bravíčku psali, že to má přinášet úlevu. Rozbrečím se ještě víc. Krev začíná kapat na podlahu. Začínám volat maminku, ale nikdo nepřichází. Vytáhnu z lékárničky náplast a ránu si zalepím. Snad nevykrvácím. Druhý den ve škole úplně zapomenu, co se včera v koupelně stalo. Potom, co přijdu do třídy si sundám mikinu, pod kterou mám jenom tričko s krátkým rukávem. Kamarádka, se kterou sedím v lavici, se hned začne vyptávat co se mi stalo. Odpovím ji, že nic a zadívám se z okna. Najednou ucítím štípnutí na ruce. Kámoška mi odrhla náplast, když jsem se nedívala a nyní koukala na můj škrábanec s vykulenýma očima. Chvíli nic neříkala a pak začala křičet na celou třídu: "Pojďte všichni sem. Monika se řízla do ruky." Sotva se vzpamatuju už jsou všichni u mě. Prohlíží si můj škrábanec a obdivně mě poplácávají po rameni. Nakonec to dopadlo jinak, než sem si myslela. Nyní jsem pro třídu in.
Autor Anijanka, 03.02.2007
Přečteno 397x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

V tomhle se musím Anijanky zastat. Nešlo jí vůbec o zesměšnění nebo snížení vážnosti tohohle tématu. Tohle byl podle mě takový vzkaz těm, pro které jsou deprese a sebevražda jen prázdné slova, kterými se jen tak ohání. Těm, kteří toho zneužívají, aby na sebe strhli pozornost okolí. Právě ti si z toho dělají srandu, ti nevědí, o čem to je. A Anijanka o tom ví víc, než si myslíš...

12.02.2007 13:09:00 | Ossian

A SOUHLASÍM s tím ,co napsala evil.Je vidět,že nemáš nejmenší tušení o čem píšeš.Protože kdyby jsi alespon z části věděla o čem tohle všechno je,nikdy by sis to nevzala do úst.Nemluv prosím o tom,o čem nemáš páru.

11.02.2007 13:01:00 | Sanča

Většinou nad takovejma jako seš ty zakroutím hlavou a nezahazuji se s nima,ale až s takovým extrémem jako jsi ty jsem se nesetkala.Proto mi to nedá...nemůžu zavřít oči nad tím,jak jsou něktěří jedinci imuní vůči pocitům ostatních.Nikdo ti nedal tu moc,aby jsi soudila jak až dalece je pro ostatní bolestivá jakákoli situace.Tobě to příjde směšné,dotyčnémune.Stejně tak nemá nikdo právo smát se tvým problémům.Silně pochybuji,že aspon z části pochopíš,co jsem tím chtěla říct.Hezký den.S.

11.02.2007 12:59:00 | Sanča

Zatraceně dobrá ironie! Konečně se našel někdo, kdo napsal něco podobného.

08.02.2007 21:28:00 | Ossian

jsem malinko napochybách, jestli se smát nebo ne. Určitě je to krásně ironický, to jo, jako téma asi-se-zabiju-protože-miluju-billa-z-tokio-hotel se tady vídá docela často...ale sebepoškozování samo o sobě je věc dost vážná...ale tenhle "příběh" je dobře zironizovanej

05.02.2007 18:08:00 | Trdlo

Ať žije Ironie! Je jasný, že třeba někdo nemá jinou možnost, ale když se sem podíváš, tak někteří lidi by tímhle řešili každou kravinu. Viz "neřekl mi ahoj".... taky už mě nebaví, že na tohle téma narazím v každém druhém článku... je to úplně zbytečný...

03.02.2007 18:43:00 | prostějanek

Z tohodle bych si raději srandu nedělala... Není to nic vtipného ani zábavného.. Je to docela vážná věc, která uvolňuje... Asi o tom nic nevíš, protže kdyby jo, věděla by jsi, že to uvolnění vážně přináší...

03.02.2007 18:06:00 | Saline A.

No jo, ať žije ironie. Beru to něco jako protest. Pěkné ....XD

03.02.2007 17:39:00 | Eylonwai

Plný počet bych dala už jen za výraz "Bravíčko"... Trefné a výstižné, navíc s přeslazeným happyendem, po kterém touží každá třináctiletá holka=).

03.02.2007 16:42:00 | Gina Rocca

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí