ARA Benga, Thajsko

ARA Benga, Thajsko

Anotace: vedro, chlast, švýcar a fízl. všichni jsou si rovni, někteří rovnější.

když mi bylo 20 byl jsem pracovně v chiang mai, thajsko. jendnoho večera jsme byli v klubu jménem warm up. megaklub, kde jsou 4 různé stage. rock, pop, classic thai music a elektro. kapacita okolo tří tisíců lidí. brutál. byla narváno k prasknutí a kapela, které jsem v tý době dělal road managera zrovna vystupovala na rockové stagy. thajci byli jak na heráku. naprosto u vytržení, že vidí kapelu z evropy. kluci do nich pouštěli strašně energie. užívali si to. všichni. já stál u baru, protože všude jinde je to daleko od baru. byl jsem mírně na hadry, ale furt ve stavu, kdy můžu komunikovat a vnímat, co se okolo děje. kluci hráli. já se bavil. thajky se bavily. thajci se bavili. vyhazovači ne. beru jamesona a vycházím před klub. lidí jak sraček. něco podobnýho, jako když babiš rozdává koblihy na florenci. balím cigáro a popíjim. v thajsku musíš furt chlastat, je to jediný sto procentně účinný antibiotikum proti všemu. kromě pohlavních chorob. ty si přivezeš. stojím u zábradlí a sleduju, jak jsou všichni víc a víc pod parou. zapaluju cíčko a sedám si na lavičku před klubem. tohle místo je fakt skvělý, na hlavní ulici, v okolí není vetší diskotéka a organizace celýho chodu klubu je fakt chválihodná. vedle mě si přisedá o pár let starší, bílej, asi dvoumetrovej kluk. rozhodně není místní. nemáš oheň? ptá se. jasně, kámo, tady. chvíli sedíme mlčky vedle sebe. kluci hoblujou na pódiu. já jsem ze švýcarska a žiju tu už čtyři roky, povídá a připíjí si se mnou. a co ty? já jsem tu s kapelou a jezdíme po klubech. v tomhle městě a v tomhle klubu jsme kvůli tomu, protože nás doporučil majitel předešlýho klubu. tak ty jezdíš s kapelou, hmm, tak to asi taky kouříš trávu co? ne vole, sem z čech a nepiju pivo, nekouřim trávu a miluju rusáky. no jasně, že mi není cizí, ale tady je to trochu problém ne? dyť za drogy je tu trest smrti a navíc naproti nám, ani ne třicet metrů stojí fízl. nereálný. sedíme, kecáme, popíjíme. no víš, tady v thajsku to je tak, že neměřej stejným metrem. sleduj. švýcar se zvednul, odložil skleničku vedle mě a vydal se rovně přes ulici. vole, dyť není normální, štráduje si to přímo za tim fízlem. já sem ze švajcu, mě se nic nestane. nebo co jako? chvilku se baví s tím pašíkem. oba se pochechtaj a švýcar se vrací ke mě. před pódiem moshpit. dokonce jeden thajec se kroutí v agónii na zemi před zpěvákem. neuměj pít. sedá si s úsměvem jak joker. ukazuje pytel. vidíš, tak tohle je prvotřídní thajskej haš, kterej sem za pár drobnejch koupil támhle od kolegy s odznakem. neuvěřitelný. fízl se na nás culil, jak ty kurvy s pérem v každý druhý výloze a svorně dál čekoval ulici. měl pravdu. byl to ten nejlepší haš, co sem v životě ochutnal.
Autor Binarity, 05.10.2015
Přečteno 425x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí