Ranní show

Ranní show

Anotace: cestování není nuda :D

Ranní show v buse
Je zhruba 5,15 - stojíme v koloně.
Celý autobus poklidně podřimuje.
Za okny tma, ředěná mlhou tak hustou,že se mi začínají vybavovat scény ze scifi filmu s příhodným názvem MLHA.
Náhle se ozve tupá rána a děsný vřískot ( načasování je skvělé,takže má fantazie se stává realitou)
Poulím oči do tmy,kde se nějaká mladá koc sápe ze sedadla a vyráží výkřiky: ,,Myš-o ! Myš-o! Ona na mě spadla! Spadla na mě!"
Holka ječí jak Viktorka,ochranitelsky si drží kozenky a prchá dál do busu.
Získávám tedy dojem,že s námi cestuje i maličká vyděšená myška,nejspíš rejseček,kterému začíná jít o život.
To už začínají reagovat i ostatní pipky, a i když nic nevidí, preventivně zvedají nohy,připravené vlézt minimálně sousedovi na klín.
Řidič rozsvítí světlo a zjišťuje, co se děje.
Holka vysvětluje stále z bezpečné vzdálenosti:,,Vono ji asi škráblo,pane bože,určitě ji škráblo,vona na mě úplně spadla!A te´d asi škrábne i mě!!"
Když to zkrátím - vedle koc seděla paní,co asi hodně tvrdě usnula,začala pochrupovat,což holka vyhodnotila,jako smrtelné chroptění a když se na ní paní svezla,tak koc v domnění,že právě zemřela na akutní zástavu srdce začala takhle vyvádět a výkřiky ,,Myš-o !" se snažila varovat svou kamarádku,co seděla opodál.
No člověk by řekl,že když je Vám odhadem 23let,že budete mít už nějaký rozum.
Takže milí zlatí,pokud nemáte pevné nervy,nejezděte hromadnou dopravou.
Myším zdar!
Autor bord, 12.11.2015
Přečteno 248x
Tipy 2
Poslední tipující: mkinka, CoT
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

omajgat, to je moc

12.11.2015 12:27:23 | CoT

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí