Další můj dobrý skutek po zásluze potrestaný.

Další můj dobrý skutek po zásluze potrestaný.

Anotace: Já prostě nesmím nic vyřizovat, nikomu pomáhat a nechodit k doktorům. Stěhuji ze z Prahy a tak musím vyřídit různé úřady, doklady, doktory, no horror, co dnes sedí v kancelářích za neschopné lidi. Ale o tom jindy. Dnes o mém dobrém skutku a odměně za něj.

Předevčírem ke mě přišel na kafčo můj bývalý partner, kecáme, kecáme a asi za hodinu z něj vylezlo, že našel při odvozu odpadků (pracuje v tom) v jednom koši velkou peněženku, plnou dokladů, všech, na jaké si jen vzpomenete !!!!
Samo, peníze žádné.
Rozmýšleli jsme se, jestli máme paní nějak kontaktovat přes banku, řidičák, techničák....no dokladů mraky.
Báli jsme se, aby nás nenapadla, že peníze jsme ukradli my, víte, jaká je doba. Nejraději by se na to člověk vykašlal, ale já blbeček takové věci prostě nemohu nechat být.
Tak jsem do toho šla, nechala v její bance na sebe kontakt, za půl hoďky se celá šťastná ozvala a ptala se, kdy jí peněženku přivezu.
To mě trochu překvapilo, protože já bych pro to letěla, jak šílená.
Nu, domluvily jsme se na druhý den. Má kadeřnictví a tak, že mi za to načančá a nabarví vlasy.
Starší paní, blond vlasy až na ramena...no nic, takovéhle dámy jsou mi k smíchu. Dlouhé vlasy patří mladým ženským. Ale to je její věc, že?
Poděkovala mi vřele a domluvila se se svou mladinkou zaměstnankyní, že mi sestříhají a obarví vlasy. Samozřejmě, že jsem předpokládala, že na blond.
Jsem přírodní blondýna a tak, i když už mi vlasy sešedly, stále je barvím na blond.
Tak co jiného by vás asi také napadlo očekávat, že?
Potom podnikatelka odjela na nějaký úřad a holčina se do mě pustila.
Pravda, v tom umělém světle se mi nezdály vlasy moc blond, ale myslela jsem si, že to dělá to světlo ze zářivek.
Tak si jedu v poho domů, spokojená, jak se mi povedl dobrý skutek.
Ve výtahu máme zrcadlo.
Když jsem se do něj podívala, málem jsem sebou leknutím sekla, kdo to na mě čumí!!
Koukala na mě tak 80tiletá babka s šedivými vlasy!!!!
Tak to bych nečekala ani od největšího nepřítele, že se mi za dobrý skutek pomstí tak odporným způsobem!!!
Co vám mám povídat. Hned jsem vlítla do koupelny, namíchala si svou blond barvu, naplácala na tu hrůzu a i když mě to štípalo, vydržela jsem trpět 3/4 hodiny.
Je ze mě zase na pohled 60tiletá blondýna a vážně přemýšlím, jestli budu ještě někdy stejně tak blbá a svěřím se do rukou za prokázání dobrého skutku někomu dalšímu.
Autor vandule, 09.03.2016
Přečteno 412x
Tipy 5
Poslední tipující: Špáďa, enigman, Danger, Kett
ikonkaKomentáře (13)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Vendule, věz, že stříbrná je nádherná! I u žen. Všech ročníků. Od jistého věku dokonce jiné barvy vypadají přinejmenším nedůvěryhodně.

21.06.2017 13:20:55 | Špáďa

No to jsi mě překvapil. Stříbrná se Ti líbí? Tak mě moc ne, ale u mužů a zvířátek mě taky nevadí :D

12.07.2017 14:43:33 | vandule

taky jsi mohla být plešatá...

09.03.2016 23:59:35 | enigman

To máš pravdu, vždy může být hůř, že jo :D

21.03.2016 16:11:42 | vandule

Není zlato co se třpytí :-) Dík za :-)
Jinak pouštěj chléb po vodě on se ti vrátí,jinak řečeno nepřestávej pomáhat.
Držím palce,snad možná tě paní obdařila úsměvem...

09.03.2016 14:28:57 | Danger

Myslíš? No díky za radu a uklidnění :D

09.03.2016 14:37:34 | vandule

Vandulko,já jsem kadeřnice,vlasy mám až k zadku dlouhé a blond :-))
Ono s tou blond je to takové to...dnes frčí samá ledová blond až do
stříbrna a ono to pak fakt chytne hodně do šeda,někomu to moc sluší
a holt někomu ne,ale nemyslím že by se ti pomstila :-))))

Ale krásně jsi mě pobavila :-)

09.03.2016 14:05:33 | Kett

Jejda vždyť jsem tam přišla s trochu odrostlými, skutečně blond - zlato barvou! ;) No nic, tak dobře, beru, že se mi nepomstila ;) Mimochodem řekla mi, že jsem zimní typ a já mám od skutečných odborníků jasnou diagnózu - jarní typ. ;)

09.03.2016 14:20:03 | vandule

A nepamatuješ jakou ti dala barvu? Já moc spokojená
nejsem co se týče blond barev s Palette a Syoss
dávám do top Garnier :-))

09.03.2016 14:22:53 | Kett

Ne, nevím jakou mi daly barvu. jen vím, že holčina nabízela nějakou, jsme přesvědčená, že tu pravou, ale paní šéfová jí řekla, že tu ne, že má jen jednu a zítra na ní má někdo přijít.

09.03.2016 14:38:50 | vandule

Tak,asi nakonec fakt za to mohla ta šéfová :-D

09.03.2016 14:47:37 | Kett

To si také myslím, ale určitě to nevím.

09.03.2016 15:15:45 | vandule

To jsem ráda, že jsem Tě pobavila :D

09.03.2016 14:18:02 | vandule

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí