JAK JSEM ROZDÁVAL PIVO ZADARMO V HOSPODĚ

JAK JSEM ROZDÁVAL PIVO ZADARMO V HOSPODĚ

Anotace: TO JE PRAVDA PRAVDOUCÍ

Dnes se často mluví o komunismu, ale málo kdo ví, v čem tato ideologie vlastně Měla Spočívat, a jaké Měla Mít reálné uplatnění v obyčejném životě.
Vyvrcholení komunismu mělo být TO, že lidé Budou natolik Uvědomělí, "rozumní", a to, až tak, že pokud budou chtít kupříkladu chleba, zajdou do krámu BEZ Peněz, vezmou si půlku, nebo celý bochník chleba a hotovo.Pokud budou mít větší rodinu, vezmou si celý bochník a ještě půlku, aby se nic nevyhazovalo, a vše se pěkně spapalo:-).

Utopie?, ANO, a následně uvedu konkrétní příklad, tedy napíšu povídku, o komunismu, (který měl vyjít, ale Nikdy Nikde Nevyšel), a to v opravdovém reálu, kde si každý měl uvědoměle vzít jen to, co opravdu potřebuje a nebrat si do zásob jako sysel, natož aby se třeba i pozvracel:-).Když budete číst dál, pochopíte, proč zrovna i pozvracel.
A prosím, to co ve svém příběhu napíši je Pravda Pravdoucí.Tedy roznášel jsem pivo v hospodě a to cizím lidem a zadarmo.
Jé, ty chlastali, div se nepobli.. , ale jeden se pozvracel doopravdy, jelikož byl nenežraný:-)






JAK JSEM ROZDÁVAL ZADARMO V HOSPODĚ PÍVO.

V té době mi bylo asi pětadvacet, a čekal jsem na přislíbené místo ve vinárně, kam jsem velmi chtěl.Řiditel, který měl pod sebou asi pět provozoven, mi jednu nabídl, s tím, že v jedné hospodě pod Vyšehradem potřebuje výpomoc k jedné servírce, které umíral manžel na rakovinu.

To jsem ještě nevědě do čeho jdu, ale takovou svi.. jsem ještě nepotkal.
Ze začátku byla přívětivá, avšak, až do té doby, nežli si dala kolem desáté, když se otevíralo, panáka a spláchla ho pívečkem.
Pak druhého, a zase kapku píva, no, a v 11 hodin se začala vybarvovat.

Štamgasti seděli u stolů ještě z padesátých let, zahulíno, že jsi to mohl krájet, prostě Putika čtvrté cenové skupiny, ale pivo dobroučké, a za dvě kačky, no, Nekupte to:-).



A tak tedy k jádru pudla, tedy k věci.

Kolem 11 hodiny, jako pak i dále, začala vyšilovat, že její manžel, který tam s ní točil pivo je hajz všech hajzlů, a, že až chcípne, tak ho nechá zabalit do igelitového pytle, a nechá ho pohřbít jako psa.

V té době ležel v nemocnici, a do jeho konce života, (měl rakovinu v pokročilém stádiu), mu prý zbývalo podle lékařů tak tři měcíce života.
Před tím, nežli se mu to stalo, kápl na to, že mu jeho žena zahybá s tamním štamgastem, které ho jsem denně obsluhoval, a kterému si tato mrcha po pár panácích sedával na klín, dávala si sním pusinky, no a já zatím kmital po place.
No, a tento vážně nemocný chápek, když tedy ještě navíc slyšel od štamgastů, kteří za nim byli i v nemocnici, a řekli mu co se děje, tak se nasr.. , což se vůbec nedivím, a peníze, osmdesát tisíc korun, které měli z této hospody vydělané stopil, a schoval.No, a ona je pak už taky nikdy neviděla.

No, a tak jsem to pak i vše pochopil, nebo spíše nepochopil, tedy ty její ukrutné, zlostné výlevy, že je to svi.. , hajzl, ..., a že, až chcípne, tak ho nechá zabalit ... atd.Prostě přišla o peníze a chovala se tak, jak se chovala:-(
Opravdu "krásné pracovní prostředí":-(.

V té době měli číšníci nejmenší výplaty ze všech oborů, jelikož soudruzi tvrdili, že číšníci mají tuzéry, a tak je to tedy v pohodě.

Tak, že tahle "servírka", kasírovala jenom ona, jelikož se bála, aby se jí asi ze šrajtofle nic nestratilo, a jak jsem jí dále otip, soudila tak, jak se říklo, podle sebe soudím tebe, no a pak měla jistotu, že když večer spočítá tržbu, tak jí zbydou tuzéry plus nějakéto načmárnuté pivo navíc, nějaký ten "renonc při sčítání" a td.

No, ale to se holka hóóódně přepočítala.Bylo jí tak kolem třiceti, protřelá, a šrajtofli držela u sebe jako klíště, které nesálo půůůl roku.
První večer po práci jsem mlčel, nedostal jsem ani vorla, ani ze slušnosti třeba dvoje tvrdý Sparty.
Běhal jsem po place i druhý den, ale už jsem tušil, že to bude večer to samé.
Přišel večer a bylo to samé.Nic, ani cigára:-(.
No, a pak jsem se tedy ozval, že snad bych si nějakou tu pětku za ten vyčerpávající den snad i taky zasloužil.
Byl nalitá, a začala zase vyšilovt.Máš snad vejplatu nééé!!.
Číšníci totiž v té době měli nejmenší výplaty, jak sem již uvedl, a o spropitné se dělili, alespoň pokud to byla dobrá parta.

Když mi tedy zdělila, že nic nedostanu ani dnes, ani zítra, tak jsem se okamžitě rozhodl, že si vyskouším PRAVÝ KOMUNISMUS, A TO V PRAXI SAMOTNÉHO, REÁLNÉHO ŽIVOTA, a náramě jsem se těšil na další třetí den, jak toto budu reálné uskutečňovat.

Místo chleba, (tedy zmíněný začátek mého příběhu, o utopii komunismu, a chlebu), Budu rozdávat Zadarmo pívečko.Prostě to Bylo moje Definitivní Rozhodnutí.
Musel jsem však vědět, kolik mohu dáti zadarmíčko, aby tahle bestie, které navíc umíral manžel v nemocnici, tehdy "kolegině", nic nepoznala, a vše šlo podle plánu.

A tak jsem začal dávat hostům pivo zadarmo, a to podle jejich potřeb.
Přišla parta kluků, sedli a pili.Z prvu jsem jim dělal čárky, pak jako bych opomněl je napsat, pak jsem je zas napsal, a pak zase opomněl je napsat, a klucí pili a pili, každý tak šest, osm kousků, no, a támhle u stolu zase jiná partička, a KOMUNISMUS BYL ŽIVOU REALITOU.
Byl jsem spokojen, že jsou kluci spokojení, a já jsem se tak asi jistě stal, prvím praktikantem reálného Komunismu, který umožnil dávat a nic za to nechtít:-)

A přišel večer, večer zůčtování.
Nalitá, ale ostřílená, zkušená hospodská, která vždy měla ve šrajtofli výdělek, alespoň tak to tam pak v putice vyřvávala, náhle ztvrdla při počítání peněz a vono sice nic nechybělo, ale ani nic Nezbylo:-(
Já už bych šel domů, povídám, tak zítra, ahoj.
A odešel jsem s vědomím, že takováhle zmyje, si ostatně nic dobrého snad ani nezaslouží.
A to měla navíc kliku, že už jsem měl v oboru praxi, a to takovou, že jí opravdu nic nechybelo, ačkoli mohlo, ale takovej tvrďák jsem zase bejt nechtěl.Dělala zadarmo, tedy bez tuzérů stejně jako já.
Podotýkám, že já jsem dělal víc nežli ona, jelikož ona spíš chlastala a oblejzala svého mlence, prostě Hnus.

Druhý den jsem přišel zase jako by nic, a vše se opakovalo znova.
Co zasela, To sklidila.
No, sice jsem před těma klukama co chlastali pivo jako o závod, vypadal jako sklerotickej Idiot, ale mě to nevadilo, hlavně že jsem byl"UVĚDOMĚLÝ
KOMUNISTA":-), a večer si milá ožralá "kolegině", nepřinesla domů zase ani korunu navíc.

Po třech dnech Narvané hospody do posledního místa, jsem to už nevydržel, a nechtěl jsem před těma klukama, co chlastali i občas zadarmo, vypadat jako kretééén, a tak jsem se jednomu z nich, co mi připadal jako nejvíc inteligentní, podíval do očí, a svým mírným úsměvem jsem vše prozradil, když jsem zase jako by opomněl napsat čárky na účtenku.
No, a on to pochopil, a pak to všem Opatrně, potichoučku zdělil, potichoučku, jelikož šlo přeci o pívo, pííívo zadara:-)
Už jsem nebyl za idiota, a jelikož navíc znali i tento její životní příběh, tedy oné hospodské, tak rázem vše pochopili, a chlastali a chlastali, a chlastali div, že se nepozvraceli, a idea komunismu V PRAXI, byla pohřbena:-(:-)

A co "milá" servírka?, tejden se nemohla dopočítat,(což pro ní byl Ohromný Trest), a hospoda přitom PRASKALA ve švech, no a asi se to nikdy nedověděla, jak to vlastně celé bylo.
No, a já jsem po týdnu nastoupil na vysněný flíček, tedy flek, čistoučký,
pulíroval jsem skleničky, rozléval známkové vínečko, prostě parádička.

A možná, že mě tímto flíčkem odměnil sám Nejvvyšší, a to za to, že jsem svým bytím, svojí existencí, byl reálnou rákoskou pro jednu EXpotvoru:-)





Omlouvám se za případné chyby:-)
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 25.11.2016
Přečteno 418x
Tipy 4
Poslední tipující: Ormissia
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

:-)No, ideál může možná existovat snad jen pro jednolivce, ale jistě ne pro Všechny lidičky.Pro mě JE Ideál jen Jedno, a To Je Ježíš, Stořitel Všeho, no, a myslím, že je nás takových i více, ale zase ne všech:-)Díky za komentík:-)

26.11.2016 08:34:48 | Jeněcovevzduchukrásného

Super povídka, dost jsem se pobavila :) Nj, myšlenka komunismu byla zajímavá, ale člověk se nikdy nespokojí s tím, co má, a proto ztroskotala. Každá ideologie má své klady a zápory, ideál prostě neexistuje :)

25.11.2016 22:50:47 | Ormissia

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí