Zrcadlo

Zrcadlo

Anotace: slabá povídka, byla psaná o přestávce ve škole.. takže nic moc... je to o dívce a jejím trápení!!

"Bože, já jsem tak tlustá!" Znovu zazní z jejích úst, když se postaví před zrcadlo. Pokaždé, když se podívá do zrcadla se div nerozbrečí. Chci být krásná, tak jako ostatní. Chci mít krásné vlasy, nohy, ale ze všeho nejvíc chci bát štíhlá.
"Večeře!" zavolá matka z kuchyně. Už zase, zase musí jít jíst. Vždyť jedla před chvílí! Měla oběd v jednu hodinu, a snědla toho tolik! Dva knedlíky s omáčkou a ještě to ani sníst nemohla. A teď? Zase večeře.Vždy´t je už pozdě, čtvrt na sedm. Jíst může jen do šesti. "Ne, mami, nechci!"
Matka přijde do pokoje. Sedne si vedle ní na postel."Proč nechceš jít?". Podívala se na ní a všechno jí pověděla, jak je tlustá a jak nemůže jít ven mezi lidi, že by se jí smáli.
"Ale co to povídáš? Jen se na sebe podívej! seš jako kost a kůže! Co se s tebou děje? Todle není normální! Jíst musíš, jinak budeš slabá, moc slabá, a to nejde. Chceě se přeci stát slavnou herečkou, ale copak budeš mít na to všechno sílu? Neboj nejsi tlustá, právě naopak, tak neblázni a pojď se najíst."
Ano, byla to anorektička, ale dostala se z toho, jen díky své matce, její víře, ale hlavně díky tomu, že věřila sama sobě.
Autor allenie_eve, 14.02.2007
Přečteno 340x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

... nevim co napsat...
slovy to rict nede... mrazeni... pochopeni... uvedomeni...
snad vis o cem mluvim...

21.02.2007 09:06:00 | ruach

noo neni to špatné,ale myslim si,že ´bys to měla spíš přepsat z příběhu do úvahy.Prostě zkusit do úvah napsat co si myslíš o anorektičkách,kdo to z ních dělá apod.To mám pocit že bys napsala hodně dobře páč mi z toho tvýho příběhu přijde,že k tomuto tématu máš plno emocí a slov

16.02.2007 01:29:00 | Manndarinka

No, tak sloh asi neni nic moc. A ten začátek je docela dobrý, ale ten konec mi přijde....jako obrácení v přesladký happyend. Nic proti, ale nějak mi to tam nesedlo. Ale když budeš psát dál...

15.02.2007 18:08:00 | Eylonwai

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí