IQ tykve

IQ tykve

Anotace: Komu není s hůry dáno – v apatice nekoupí … „To se to pošklebuje jiným, ale jak jsem na tom vlast...

Komu není s hůry dáno – v apatice nekoupí …

„To se to pošklebuje jiným, ale jak jsem na tom vlastně já ?“ řekl jsem si při pohledu na test inteligence v jakémsi časopise.

Nedalo mi to a začal číst, zaškrtávat a počítat body. Test byl na úrovni: „co je těžší? Kilo olova nebo kilo peří?“
No co vám budu povídat, bylo to náročný. Otřel jsem orosené čelo a spočítal - vyšlo mi, že jsem absolutní blb, neschopný samostatné existence!

Zasmál jsem se tomu, aby okolí ocenilo můj smysl pro humor, ale v duchu jsem se urazil.

Zakoupil jsem v knihkupectví seriózní IQ-test za nemalý peníz, nabrousil dvě tužky a uvařil hrnek kafe. Před sebe jsem dal hodinky, zhluboka jsem se nadechl a když jsem cítil, že jsem připraven – pustil jsem se do testu...

No vida! - „průměrná inteligence!“

Oddychl jsem si. Einstein ze mě nebude, ale aspoň mohu samostatně existovat!

Jenže, jak známo, život se s námi nemazlí a nenechá nás nabrousit tužky, usrknout kafe a zhluboka vydechnout. Bez varování na nás někde vybafne a rázem je po inteligenci!




Náš kocour ochořel, veterinář klepe na srdíčko potom píše recepis a já upaloval do lékárny.

Ale ouha! Je sobota a v jediné široko daleko otevřené je fronta kroutící se jak had.

Čekám a nudím se.

V lékárnách je vždy tolik plakátů s reklamami na vše zdravé, ale tady asi malovali. Na zdi jen stojící hodiny a zelená cedule hrdě hlásající:
„HOMEOPATIE – 4.PATRO“ jinak nic.

Oči bloudí po stěnách, ale opravdu, je tu jen ta cedule HOMEOPATIE – 4.PATRO.

Venku se však něco děje. Tahají tam nějaké kabely, stativ... ale skrz skleněné dveře je špatně vidět a tak zas studuji vnitřek, až se oči zastaví u HOMEOPATIE – 4.PATRO.
V ohybu postupující fronty jsem měl ceduli HOMEOPATIE - 4. PATRO dlouho přímo před sebou.

Konečně na řadě!

Fofrem vyřízen. Sakra! jak to řekla? 3 kapky 2x denně, nebo 2 kapky 3x denně? Studuji krabičku a vycházím ze dveří … v tom přede mnou mikrofon, kamera běží a reportérka mě osloví: „Dobrý den, co víte o homeopatii?“


Tak si schválně typněte co jsem asi tak řekl?

Správně!

Rozhovor pokračoval, vysvětlili jsme si omyl, já homeopatii chválil. Upozornili mě, že jsem právě koupil klasický lék...
Snažil jsem se být i vtipný – je to pro kocoura a ten tvrdí že je to pro kočku... Co naplat, filmaři si vystřihli jen malý kousek.

Za pár dní běžel v televizi pořad „doktoři versus homeopati“. Bouřlivá diskuse a pak střih – co na to veřejnost.
Vybrali tři vzorky populace. První věděl co to je a souhlasil, druhý byl zásadně proti a třetí je poslal rovnou do 4. patra.

Je až k nevíře, kolik lidí program sledovalo.

Každý den ráno jsem jezdil po kancelářích s poštou coby podnikový kurýr. Vždy samý smích. Často mi říkali: „Jezděte častěji, vy vždy řeknete nějaký vtípek a my se pak celý den smějeme“

Tentokrát jsem nemusel říkat vůbec nic.
Otevřel jsem dveře a oni se začali smát.

„Hele! To je ten blb!“

Zůstala mi přezdívka „Televizní hvězda“

Už jako pionýr jsem měl na opasku „vždy připraven“ ale jak to říkal Čochtan? - „on připraven nebyl“
Autor Plk, 16.06.2017
Přečteno 484x
Tipy 11
Poslední tipující: Frr, bogen, Philogyny1, Iva Husárková, Lighter
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Inu... to je hned ... to se tak semele ...
je však pravda, že ten test inteligence jsem si udělal až po tom pořadu :O)))

19.06.2017 08:49:32 | Plk

Fakt nepochopitelný. Televizní hvězda nemá chybu.Jak jsi to dokázal?

16.06.2017 22:05:52 | Petrlesna

jsem rád že jsem tě pobavil - taková blbost a hned je veseleji.
Kdybych byl chytřejší - byla by se mnou nuda :O)))

16.06.2017 11:36:04 | Plk

ze svého pohledu čistokrevného IQ Tyqáka to vnímám jako lískový oříšek zalitý v čokoládě děkuji za pobavení a ňamku :-))

16.06.2017 11:46:42 | Iva Husárková

byla jsem připravená na fšechno páč se hrdě hlásím mezi VIP skupinu s IQ tykve a hodlala jsem přísně posoudit zda jsi toho hoden co Ti budu povídat na začátku sem přičetla body za srozumitelnost textu další body přibyly za kocoura páč já fčera s naší Miou taky strávila půl dne na veterině a i když ona to vnímala ze svého zamřížovaného pohledu určitě jinak seznámila jsem se s fajn pejskem s nemocnou tlapkou dalším čistokrevným který byl dočista bez předsudků a hned se se všemi družil ještě zakrslý králíček zbarvený tak že by z fleku vyhrál MISS Králíček kterýho si chtěl ten pejsek adoptovat na hraní no abych udžela nit tak ale na takovou prču sem připravená nebyla a jednoznačně si toho hoden STatečný pionýre :-))

16.06.2017 11:27:07 | Iva Husárková

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí