Jak si u mě žijí slepice

Jak si u mě žijí slepice

Anotace: Ty se mají.

Po ránu vyběhnou ať je jak je. Když je zima příliš velká, tak v kurníku rychle mizí a přitulí se k ostatním. Když ale prší a peří vlhne, tak zalezou přede dveře z domu na zahradu, kde leží kus smrkového kmene, který zbyl po stavbě srubu. Moc hezky se na něm sedí i slepicím, na které neprší, ale na rozdíl ode mě na něm zanechávají své guáno. Když zahlédnou pohyb v domě, začnou klovat do skleněné tabulky dveří, tak si jdu s nimi pokecat, ale netroufnu si tam jít s prázdnýma rukama. Je úplně jedno co jim nabídnu, jelikož jsou všežravé a i kanibalky. Každý rok mi, i když nechci, pomohou sklidit hroznové víno. Vyletí na tažně révy a shora se pilně cpou. V podstatě mi to ani nevadí, jelikož je každý rok úroda tak velká, že bych to konzumoval na vlastní riziko. Ještě než jsem si slepice pořídil, se mi povedlo při jeho konzumaci za týden přibrat 5 kg a to znovu opakovat nechci, tak ať si taky užijí pipky. 

srub

Autor banan, 27.09.2017
Přečteno 421x
Tipy 7
Poslední tipující: Niether, piťura, Dreamy, Iva Husárková
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tak Františku, pobavil jsi mě, možná já sama sebe, jelikož mi hlavou proběhlo... "Až se znovu narodím, chtěla bych být.....", no zkrátka tobě na blízku, ovšem někdo by už mohl namítat, že znovu jsem se už narodila, jen "kvokám" jinde. :-)))

27.09.2017 07:54:31 | Dreamy

:-)

27.09.2017 10:59:13 | banan

Franto Ty i slepice máte smysl pro humor a krásně se doplňujete je úžasné o tom číst vždycky sem chtěla bydlet ve srubu a teť to rozšiřuju o s Frantou a slepicema (teda pokud by Píďa souhlasila) ale vážně je to srandááá!!! ST :-))

27.09.2017 06:49:18 | Iva Husárková

Přijeď se Pídi zeptat. :-)

27.09.2017 11:00:38 | banan

To bych měla safra to bych měla představuju si to tak objeví se Husárková Píďa zarytě mlčí dávaje okázale najevo gdo je paní domu
Husa: ó vznešená slečno Píďo je mi velikou ctí že Vás poznávám
Píďa: (nedůvěřivě koukne jedním okem) nedává průchod svým obavám
Husa: ó jste krásná ladných barev a tvarů
Píďa: (nedůvěřivě koukne druhým okem) co je to za divnou chválu?
Husa: máte úchvatná pírka lesklá a čistá
Píďa: (pyšně se obhlídne) to dozajista (ale nahlas nic neříká)
Husa: Vaše sláva je veliká
Píďa: to už přehání (myslí si) zakousnu ji jako čmelíka
Husa: slečno Píďo dovolte abych Vám darem nabídla pár tučných žížal na důkaz
Píďa (vzrušeně vykřikne): skřítku jakýsi nejsi ožralý? dost keců! vydej žížaly!!! OOO***)))

27.09.2017 11:47:22 | Iva Husárková

:-))
Píďa za žížaly kamarádí s každým. Láska prochází žaludkem. I tím kachním.

27.09.2017 20:30:50 | banan

hurá pak to mám f kapse děkuju Franto :-))

28.09.2017 06:36:34 | Iva Husárková

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí