Jo, děti

Jo, děti

Anotace: Nudíte se? Tak to chce děti

 

Přišel na návštěvu synův kamarád. Oba pětiletí tvorečkové v té době milující palačinky s jahodovou marmeládou a Sandokana. Právě jsem ležíce  opravoval zespoda auto (bylo to v dobách, kdy ještě šlo vlastními silami a prostředky). Ležím si v klidu pod autem Barkas 1000, ale už si nepamatuji, o co přesně šlo. Nejspíš o výfuk, který u těchto aut hodně trpěl.

No a onen synův kamarád přisedl na bobek vedle auta a říkal: „Strejdo, já ti řeknu básničku“ a spustil.

 

Stalo se jednou v Tibetu

drbal se černoch na hřbetu

jednou mu ruce ujeli

a on se drbal v p….i.

 

Moje reakce byla adekvátní. Smích se nedal normálně zadržet, ale v tom mi pomohl podvozek auta, o který jsem si způsobil několik krvavých šrámů ve vlasech, kterých jsem v té době měl ještě hodně. Ne vše ale vydrží. Moje rovné tmavé vlasy se daly postupně na ústup, i když je o to nikdo nežádal. Nejdříve se začaly prodlužovat kouty, na temeni se vykroužila tonzura, potom zešedly a nakonec díky chemoterapii zmizely úplně.

Ale pozor! Ta samá chemoterapie mi je po čase vrátila a dokonce tmavší a hlavně kudrnaté. Vzpomněl jsem si hned na film Rozpuštěný a vypuštěný a začal uvažovat, jestli bych neměl odjet do San Franciska.

san francisko

Autor banan, 29.09.2017
Přečteno 393x
Tipy 8
Poslední tipující: Jort, Iva Husárková, piťura, Dreamy
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Je to vtipná miniarurka, ale do literatury, dokonce i do snahy o ní, má daleko. V posledním odstavci se náhle odskočí jinam a rýmovačku, tedy nejvtipnější část, nejspíš vymyslel někdo jiný (pokud ne, tak gratuluju k bezva rýmovačce).

02.10.2017 10:07:34 | Jezero

Narodil se nový kritik. Nejsem spisovatel a popisuji své příběhy. Není to snaha o román či něco jiného. Při pozorném čtení je jasné, že rýmovačka není moje a ani nevidím odskok jinam. Vše navazuje.

03.10.2017 17:16:33 | banan

sázím na medvídka mývala akorát není v kurzu kvůli kočkám a kdoví jestli se nechá podrbat na břišel ale díky bohu za palačinky blahopřeju ke kudrnatým vlasům S Tebou se nenudím!!! ST :-))

30.09.2017 07:04:54 | Iva Husárková

Já se rozhodně nenudím a to ani s těmi odrostlejšími. Promiň mi Františku,netušila jsem,že drbají černoch ve mně tolik vzbudí představy tebe samotného, tlučícího hlavou o podvozek.
Snad už to nebolí a zbyla jen malá památka. Na palačinky si nezanevřel?
Hezký den...:-)

29.09.2017 08:20:28 | Dreamy

Palačinky jsou stále v kurzu. Teď hlavně pro vnučky. :-)

29.09.2017 14:35:41 | banan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí