Tanečnice Andy

Tanečnice Andy

Anotace: o holčičce, která miluje tanec

Byla jednou jedna holčička, která od svých čtyř let tančila. Začala ve školce a paní učitelka jí jednou dala kartičku za pěkný tanec.Později chodila do tanečního studia, se kterým vystupovala i v divadle.Každý, kdo se zúčastnil představení, si musel přinést polštářek a pyžamko.Tančící děti si totiž říkaly „děti spánku“.
Když chodila do třetí třídy, začal ji zajímat balet.A tak se s několika dalšími dívkami učila dalšímu tanečnímu stylu u jedné známé baletky, která tančila i ve velkých divadlech.Balet ale po roce skončil, ale Andy chtěla v tanci pokračovat dál. Zkoušela různé druhy tance, ale moc se toho nepřiučila.Až jednou, když chodila do sedmé třídy,přišla do školy žena rozdávající letáky s tanečním kurzem. Okamžitě si ho vzala a přihlásila se do něj.Byla tam velmi šťastná a poctivě trénovala.Tancovalo se na hezké známé písničky a Andy to moc bavilo.Bohužel jednoho dne taneční soubor skončil a Andy byla smutná.
V létě měla jet na tábor pro děti a mládež,ale díky svému smutku se na něj moc netěšila. Po návratu z něj se vracela s opravdu dobrým pocitem.Naučila se v něm několik dalších tanečních stylů, které stále tančila.
Když chodila do deváté třídy, konalo se školní představení,školní akademie.Andy chtěla na ní působit i s dalšími třemi děvčaty jako taneční skupina.Tento sen jí byl umožněn a tak začala nacvičovat taneční sestavu na píseň od zahraniční zpěvačky.
Byl to veliký úspěch a Andy se cítila jako ten nejšťastnější človíček pod sluncem.Tančila vždy,když jí bylo smutno, když byla plná radosti.Tanec ji provázel celým jejím životem, a pokud nezemřela, tak ji tanec provází nadále
Autor svacinka.A, 19.02.2007
Přečteno 346x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí