Že by se mi zbláznil teploměr?

Že by se mi zbláznil teploměr?

Anotace: °°;°°

Před časem jsem zakoupil takovou tu malou domácí meteorologickou stanici, abych věděl, jak je venku, aniž bych vystrčil nos z domu. Čím jsme starší, tak tím víc pohodlníme. Kdysi byly v módě takové ty domečky s panenkou a panáčkem, které se vozili z NDR. Na té své vidím, jestli prší, padá sníh, mrzne nebo i takovou specialitu, že je tma nebo svítí slunce. Samozřejmě ukazuje datum, čas, ale i teplotu v domě a hlavně i tu venkovní, což na té stanici považuji za to nejlepší, co poskytuje.

Kdysi na to stačil zavěšený provázek, který sice neukazoval ani vnitřní, natož venkovní teplotu, ale zase bylo hned poznat, jestli fouká vítr a to ta moje podstatně dražší stanice neumí.

To se ale nesmí stát to, co se onehdy večer přihodilo. Jako každý večer musím na noc zavřít drůbež, které se to samozřejmě nelíbí, ale krmit kuny, tchoře a lišky už nehodlám. Než jsem tedy vykročil z domu, letmo jsem zkontroloval venkovní teplotu, abych zjistil, zda se mám přiobléct. Venku bylo ale 5 stupňů nad nulou, tak jsem šel na lehko. Několik minut po návratu jsem se ale nestačil divit. Teploměr „ožil“ a venkovní teplota začala podle stanice docela rychle stoupat. Během pár vteřin se dostala nad 10 0C. Napadlo mě, že přišla teplá fronta nebo že hoří, tak jsem raději vyběhl ven a zjistil, že na venkovním čidle se na noc usadil kos.

barometr

Autor banan, 30.11.2017
Přečteno 566x
Tipy 13
Poslední tipující: Iva Husárková, piťura, Nikita44, Frr, Anděl, Dreamy, Kubíno
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

:-))) k tomu není co dodat :-)))

03.12.2017 02:07:57 | klaun

Možná se chtěl ohřát u tebe a ty jsi mu zabouchl "před zobákem"...:-)

30.11.2017 10:18:47 | Dreamy

Tak ještě, že neukazoval třeba 20 stupňů a nevyběhl si do posledních podzimních dnů v tričku, ovšem to by byla asi zase podívaná pro sousedy, kteří by si ťukali na čelo. :-D :-)

30.11.2017 09:57:20 | Kubíno

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí