Proč? A co proč?

Proč? A co proč?

Anotace: °°°°

Tak to vážně nechápu. Když jdu něco dělat, tak občas uvítám nějakou pomoc, hlavně když se jedná o těžší práce, protože přeci jenom s přibývajícím věkem naopak sil ubývá. Zajímavé ale je, že i když to právě nepotřebuji, tak nezván s pomocí přijde Murphy a vytasí na mě ty svoje zákony. Nevím, který parlament mu je tedy schválil, ale chová se hodně panovačně a nerespektuje právo na sebeurčení.

Taky mě někdy rozhodí ten Němec, který stále něco někam schovává. Naštěstí ale není častým návštěvníkem. Dokáže schovávat kde co, ale hlavně myšlenky. Občas mě něco napadne, jenomže když si to ihned nepoznamenám, tak to zmizí jako v černé kosmické díře. Když si poté vzpomenu, že mě něco napadlo bez poznamenání, tak chvilku přemýšlím a potom to vzdám. Když si ale nevzpomenu, že mě něco napadlo, tak to je ideální stav, protože nemusím nic řešit. Důležité je, dokud si ještě vzpomenu, že si mám odskočit, tak je vše super.

Taky se na mé činnosti negativně podílí I. Newton, který tvrdí: „Těleso zůstává v klidu nebo rovnoměrném přímočarém pohybu, není-li nuceno vnějšími silami tento stav změnit.“ První Newtonův zákon říká, že síla není příčinou pohybu tělesa a mohou se pohybovat i bez působení sil. Jó, ale když na předmět, který potřebuji dostat jinam, nezapůsobím svou silou, tak se ani nehne. Jediné, co spolehlivě funguje, je svislý pohyb jakéhokoli upuštěného předmětu, který ale potřebuji, tak musím vynaložit další energii, abych ho dostal zpět. Netýká se to pouze potravin jakéhokoli druhu, jelikož množství všudypřítomné drůbeže zaručuje, že než bych slezl ze stromu, žebříku nebo ze střechy by nebylo co sbírat, jelikož konkurenční boj mezi nimi zvyšuje jejich konzumační rychlost.

A navíc, když se ještě přidá Einstein se svojí relativitou, tak mám chuť přestat pracovat, ale vždy mě odradí rodinná anamnéza. Kdo u nás přestal pracovat, tak umřel a i když mám rád zahradu, tak do té Rajské nespěchám.

To je úžasná záležitost na co vše se dá teorie relativity vztáhnout. Tak třeba váha předmětu cca 15 kg je konstantní, tudíž neměnná. Zkuste ale odnosit 70 takových předmětů na vzdálenost byť pouze 30 m a do kopce. Potom naprosto nepochopitelně jeho váha vzrůstá s množstvím stejných předmětů přenesených. Čím je ale předmět v prvopočátku těžší, o to rychleji se jeho váha zvětšuje. 

                Zákony těchto tří pánů nejenom mě hodně ovlivňují, ale přežít se to dá.

einst

Autor banan, 13.07.2018
Přečteno 416x
Tipy 16
Poslední tipující: Kubíno, piťura, mirecek, Fany, Frr, Dreamy
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tohle dílko je super, rozjařilo nejen mě, ale i mojí ženu :-)))
A to se hned tak někomu nepovede vážený spisovateli
takže obrovské zasloužené ST letí tryskem pod dílko

16.07.2018 06:51:24 | klaun

Díky Bobe a taky za návštěvu. Byl to fajn výkend.

16.07.2018 20:31:14 | banan

:-) pěkně jSi To vymyslel, jen co je pravda, ale je to vůbec pravda? možná by o tom Murphy vážně pochyboval :-))!

15.07.2018 09:24:12 | Fany

Fany, vše co píši vychází z reality. :-) Záměrně jsem tam vynechal část gravitace, která se týká pohledu na ponožky a nikoli na kravatu.

15.07.2018 15:22:58 | banan

ano..vše se dá zdůvodnit-a co ne je pech, anebo zázrak....ST* :-D*

14.07.2018 11:24:20 | Frr

Tak tak, tak Jiří. :-)

15.07.2018 15:24:45 | banan

Kdo tohle nezná? :)

13.07.2018 18:52:27 | Dreamy

Setká se s tím někdy každý. To je látka na poučení, jak se snažit vyvarovat.

15.07.2018 15:24:10 | banan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí