Obchod s feťákem.

Obchod s feťákem.

Kolega z práce, který začal sbírat angličáky mě navrhl, že jeho známí, má kámoše, kterému zemřel otec a on prodává jeho sbírku angličáků a že jich má kolem šedesáti.Kolega z práce je můj ročník šedesátdva a také toho v životě zažil dost.Byl zašitej na šest let za loupežné přepadení, také hustě fetoval, zkrátka byl to pěknej čípek:-).
Povídám Martine, ty angličáci se musí vidět a to co nejdřiv, no a tak jsem si dali sraz.Vzal jsem s sebou rovnou škváru, sedl do auta a s nadšením jsem vyrazil na schůzku.
Martin mě ještě před obchodním jednáním řekl, abych ty jeho angličáky nepřeplatil, že je to feťák, který potřebuje love na fet, a mohl by být tedy tak jeden i s krabičkou za dvě kila.Říkáš dvě kila?, no, já říkám tak kilčo, a šlápl jsem na plyn.
Přijeli jsme tedy před hospodu kde stálo tak deset bezďáků.
Márty říká, no to jsou ty bezďáci a tak půlka jich je feťáků.S feťákama jsem ještě neobchodoval, ale něco mi říkalo, že to bude dobrej biznis.
Pak jsme odešli k tomu prodávajícímu k němu domů.
Počkejte na chodbě, já je přinesu.Přinesl dvě plné krabice od bot.Na první pohled jsem věděl, že by to mohli být skvosty.Sedl jsem si na schody a začal jsem otevírat krabičky jednu po druhé.
Byly to tak zvané Matchbox Regulár, tedy ty nejstarší a nejvzácnější.Byly v perfektnim stavu a já věděl, že mu za ně musím nabídnout minimálně stopade za kus.Nechtěl jsem ho oškubat až na doraz, a i tak by to byl super kšeft.
Neptal jsem se ho co chce za kus a nabídl jsem mu rovnou, že mu dám za kus
stopáďo, a že je koupím všechny a to hned.Chvilku přemýšlel, a když jsem vytáhl chechtáky, tak souhlasil.
Obchod je zkrátka takový, chceš nechceš.Myslím, ale, že byl spokojený a já taky.A tak by to mělo být.
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 19.05.2019
Přečteno 355x
Tipy 2
Poslední tipující: mkinka, vlnka
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Obchod není dobrý nebo špatný, je jen výdělečný nebo prodělečný, a ten kdo ho začne chápat v citové rovině se vždy nebezpečně blíží k té druhé variantě.

13.04.2021 21:12:34 | stromeček

:-)

14.04.2021 16:18:07 | Jeněcovevzduchukrásného

Oškubat! :-D

19.05.2019 13:06:19 | Isabella Monvoisin

Na to jsem neměl srdce.:-)

20.05.2019 11:44:32 | Jeněcovevzduchukrásného

To v obchodě musí být spokojeni oba :-)

19.05.2019 12:49:53 | vlnka

Mělo by to tak být:-)

19.05.2019 12:52:07 | Jeněcovevzduchukrásného

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí