Smrt zhýralce

Smrt zhýralce

Anotace: Jak to všechno skončilo... nebo začalo?

Sbírka: Smrt zhýralce, zrození mladeho fotra

Odkud začít.

Vyrůstal jsem v dobách, kdy sociální sítě byly ještě spíše pro asociály a pomalu se dostávaly do života a ne život do nich, bydlet v podnájmu neznamenalo nemít co žrát a Tomio se staral o cestovky a ne o politiku.

 


Když mi bylo 20 let, řekl jsem rodičům ze je čas a vydal se do neznámých vod dospeleho života. Odstěhoval jsem se do velkoměsta a stavěl na vlastní nohy. Měl jsem práci co mě bavila, psal poezii za kterou by se ani Záviš stydět nemusel, byl jsem svobodný, holky jsem si hledal jen "pro zábavu" a rozhazoval vše co jsem vydělal, protože byl čas se bavit a nějaké šetření má ještě PÁR LET čas. Pracoval jsem v baru, takže lov opilých holek byla každodenní výzva, balení brigádnic zase výzva jednou za čas, protože se neobjevovaly tak často. Prostě obyčejnej mladej prasák a zhýřilec.

Co čert nechtěl, cca po roce se tam objevila brigádnice, kterou pro následující příhody můžeme pojmenovat jako mou ženou. Hodně jsme pili, bavili se a ja začal cítit ze to nebude jen tak a ja do toho šel, tak jako do všeho za ten úžasně krásnej rok, pěkně po hlavě.

Po pár měsících jsem ji požádal, (na jedné diskotéce asi o půl čtvrté rano), o ruku. Řekla ANO. V té době jsme fakt hodne pili.

Bývalý spolužák už měl dlouhodobou známost a meli spolu dítě. Že ja blbec si ho z toho facebooku nesmazal když už ho ta jeho stejně nikam nepouštěla. Jednoho osudného dne si ten idiot dal jako profilovku fotku jak drží svého syna u sněhulaka kterého spolu postavili. Ja to viděl na oslavě padesátin od strýce mé, toho času, snoubenky. Byla to oslava takže zhýřilec měl skelné oči plné hvězdiček z pohledu na výše zmíněnou fotografii. Jako jednu z posledních toho večera si pamatuji, že ze me vypadlo "jachczi z thebu diete". Pak si pamatuju ještě výrobu ale to vám psát nebudu.

Zhýřilec je kluk šikovná, takže když jsme si po dvou dnech řekli ze jsme mladí a počkáme, tak už bylo pozdě. Po třech týdnech přišla, toho času stále snoubenka, s úžasnou zpravou že je těhotná.

Poslední slova co zhýřilec slyšel, úsměv jeho snoubenky co viděl, posledni výdech.... a skapal.

 


Dámy a pánové, první nádech mladeho fotra právě proběhl.

Autor Mladyfotr, 22.07.2019
Přečteno 300x
Tipy 2
Poslední tipující: Now
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Vítej v klubu. Ale já mezitím stačil i zestárnout. Asi bonus k nákupu.
:)

24.07.2019 00:36:34 | Now

Ano tak je to správné, bouřlivé období uzavřít. To už se pro dospělého člověka nehodí a odpovědný život muže-otce přináší větší výzvy a daleko hlubší potěšení. (Třeba i v literatuře..)

23.07.2019 08:38:25 | Karel Koryntka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí