Tak to už je vrchol

Tak to už je vrchol

Na mostě bych rozhodně pracovat nemohl. Ne, že bych se bál výšek, ale dost často mi padají věci a to až na zem nebo do vody, proto bych si musel vzít ještě vedlejšák jako potápěč.

Abych se tedy dostal k podstatě mé úvahy. Přidělával jsem bidýlka pro slepice. Protože jsou zvyklé nocovat ve výšce dvou metrů, tak jsem si musel vzít štafle. No a jak to u mě bývá, tak mi upadla matka č. 6 a než jsem stačil slézt, tak přiběhla slepice a matičku slupla.

Když už jsem byl dole, došel jsem si pro jinou. Na druhý pokus mi ale upadl šroubek 3 cm dlouhý a výsledek byl stejný. Snažil jsem se slepici sice dohonit, jenomže je rychlejší a hlavně nedrží směr, takže je neodhadnutelné, kam se vrtne. Tím to ale neskončilo. Stačila si všimnout, kde šroubky beru a jak jsem byl zabrán do činnosti na štaflích, tak vyletěla na ponk a lehce probrala přihrádky. Teď už mě jenom zajímá, jestli bude snášet pokovovaná, tudíž nerozbitná vajíčka, ale k čemu by byla? Kdyby ale uměla snášet Faberge vejce, to by byla jiná. To bych jí i nějaký ten drahý kov poskytnul.

vejce

 

 

 

Autor banan, 12.08.2019
Přečteno 321x
Tipy 6
Poslední tipující: jitoush, Dreamy, Hanka
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Znám tuhle malou povídku ze života a moc se mi líbí.
Doufám jen pro blaho slepice, že z těch šroubků nevznikne
ježek v kleci :-)

14.08.2019 04:36:28 | Blázen

.....ta Tvoje slepička je chytrá.../smích/...nechce trpět chudokrevností..
...../smích/....Ji.

13.08.2019 16:55:09 | jitoush

Já bych věděla, k čemu by ta nerozbitná vejce byla...

12.08.2019 08:01:08 | Hanka

No, řekla bych Františku, že z ní vypadne malý angličák...a ten pak můžeš vydražit nebo věnovat Jirkovi. :))

12.08.2019 08:00:29 | Dreamy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí