SVĚT PODLE VASILA

SVĚT PODLE VASILA

Anotace: O budoucnost naší vlasti netřeba mít obavy.

Menuju se Vasil Dimitriadis, a je mi 35 let. Základku jsem proles s odřeníma ušima ale, ne jsem blbí to teda ne. Vím kde se píše tvrdé, a kde mněké y protože jsem správní čech, a vlastenec protože správní čech, a vlastenec musí umjet dobře svuj jazik. Tu štyřku s češtini, jsem mněl v devítce, protože češtinářka, bila strašná kráva. Ona si na mně zasedla protože nebila komunistka, a protože moji rodiče, bily komunisti. A jsou komunisti dodneška, i když v listopadu 89 se agent západu žid Havel, domluvil s některíma krysama ve vládě, na převzetí moci. Všecko to bilo domluvené říkali naši, a i jsem četl že to bilo domluvené žádní převrat to nebil. A od té doby co se žid Havel, stal prezidentem to jde, s naši zemí zkopce ale naši pořád volí komunisti protože nepřevlíkli kabát, a to se cení i když, jinak levičáky nesnáším. Muj otec, je ne jenom komunista ale, i řek narodil se v řecku, a když bil malí můj děda, a moje babička přijeli k nám protože v řecku bila občanská válka, a děda, a i babička musely utéct protože bily komunisti, a nikde jinde je nepřijaly jenom v Česku. Moje matka není řečka ale češka ale muj otec, chtěl aby jsem mněl jméno po dědovy kterí se jmenoval, Vasilis ale matka ho přemluvila aby se to skrátilo, na Vasil, a češtinářka si mislela že mi daly jméno po komunistickém politikovy Vasilovy Bilakovy ale to není pravda protože se jmenuju po dědovy Vasilisovy. Já jsem se po základce viučil malířem pokojů. Je to dobrá práce ale kvůli židovy Havlovy který, celou zem prodal cizincům nemůžu dělat malíře pokojů protože, firma kde jsem dělal skrachovala. Bil jsem 5 měsíců na pracáku, a našel jsem si novou práci dělám teď sekuriťáka, v ochrance hlídám, hyper market hyper nova. Je to dobrá práce ale, není moc dobře placená, a dost se nachodím. Dělám 12ti hodinové smněny, a chodím kolem hyper marketu hyper nova, a i uvnitř, a píchám čipi, a každé 1/2 hodiny, se musím hlásit do visílačky, na dyspečing. Muj velitel si mně oblíbil protože jsem nejlepší, ze všech sekuriťáku protože jsem 5x chitil zloděje, a 3x nebo 4x vihodil z hyper marketu hyper nova, cygány co tam dělaly bordel, a ještě jsem taky vičistil hyper market hyper nova, a i okolí od bezďáku co se v zimě chodily dovnitř ohřívat, a v létě, venku chlastaly krabičáky. Teď už tam žádní bezďáci ne jsou protože jsem na ně vždycki viběhnul, a vihnal jsem je, a oni si hold našli asi jiný hyper market kde nemají, tak dobré sekuriťáky jako jsem já. Prostě žádní negři žádná špína, a verbež, v hyper marketu hyper nova, nemá šanci když jsem tam já. A kdyby tam přišly, nějací přičmoudlí migroši tak je taky vihodim protože migroši jsou, největší verbež. Stejní názor má, i moje žena, i všichni moji kámoši co je mám na faceboku. Moje žena, má krásné, české jméno, Ema. Moji ženu, Emu, jsem poznal v hyper marketu hyper nova dělala tam, za kasou ale už nedělá protože, je na mateřské. Před 2ma rokama, se nám narodil sin, a dali jsme mu krásné, české jméno Bruno protože jsme oba, správní češi, a vlastenci. Já, i moje žena, Ema, máme na rukách vitetovaný Ortel protože Ortel, je nejlepší kapela protože spívá pravdu spívá, tak jak to doopravdy je jak to jde, z naši zemí skopce jak se tu roztahujou migroši, a muslimy, a černé huby, a sluníčkáři, a havlomrdi, a vítačy, a dobroserove, a pravdoláskaři. Za to všecko, muže naše skurvená vláda, a skurvená, prašská, levičácká, sluníčkařská, pravdolaskařská, kavárna. Proto jsme moje žena, a já, loni volily SPD, a Tomio Okamuru protože SPD, a Tomio Okamura, tu taky nechce, žádné migroše, a černé huby, a sluníčka, a havlomrdy, ty tu chcou, akorát ty zavšivené levičácké fetky piráty, a ten vítač imigrantu Bartoš. A proto když letos bily, prezidentské volby tak jsme volily Miloše Zemana, kterí tu taky nechce, žádné imigranty, ani muslimy, a ne toho sliského hada to přiteplené levičácke sluníčko, a vítače migrošů, a kámoše, černých hub, Drahoše. Bili jsme moc šťastný že to Miloš Zeman vihrál, a že to Drahoš, prohrál. Aby jsme to oslavily tak jsme si doma, s mojí ženou, Emou, otevřeli šampanské, a pustily mešitu písničku, od kapely Ortel. Mešita, je nejlepší písnička, od kapely Ortel, a moc se líbý, i našemu Brunovy. Náš Bruno když bil ještě mimino tak mněl dupački Ortel, a i teď když už má, 2 roky tak má, malé tričko Ortel, a i čepičku Ortel. Když s moji ženou, Emou, dáváme na facebok fotky na kterích má, náš Bruno to tričko, a tu čepičku Ortel tak všichni naši kámoši co je máme, na faceboku to lajkujou, a píšou komenty že je to boží. Mám na faceboku, taky jednoho kámoše kterí se jmenuje, Husita 88 kterí mi napsal správu jestli by jsem nechtěl vztoupit, do národní domobrany. Ten muj kámoš Husita 88, založil místní buňku, a mají prý zbraně, a cvičí s nima. Poslal mi, i odkaz na stránky, národní domobrany kde se píše že je to plně v souladu se zákony české republiki. Tak jsem mu napsal že, se mnou muže počítat protože jsem správní čech, a vlastenec, a chci aby můj sin, Bruno, virústal v bespečí, v čisté, a silné evropě. I moje žena, Ema, souhlasí s tím aby jsem vztoupil do národní domobrany protože taky chce aby náš sin, Bruno, virůstal v bespečí, v čisté, a silné evropě. A tak hold jdu, zítra, po prvé na cvičení, národní domobrany. Koupil jsem si na to u větnamců maskáče, a v sekáči vojenské boty které my moje žena, Ema, vileštila, a zbraň prý tam dostanu, napsal mi můj kámoš, Husita 88 ve správě. Bude se mi to cvičení hodit, i v moji práci, v hyper marketu hyper nova v boji proti skurvenym zlodějum negrum bezďákum migrošum, a muslymum budu mít, ještě větší respekt, a muj velitel, mně bude mít ještě radši protože jsem správní čech, a vlastenec.
Autor Neklan, 17.09.2019
Přečteno 339x
Tipy 2
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Katastrofa na druhou. ;)

Co se tíče polytyki, bil bich rát prezident sám a to ůplnně a bes opčanú. ;-)

17.09.2019 09:16:55 | Slav Milo

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí