Sám sobě katem

Sám sobě katem

Anotace: Vím o čem mluvím

Oprátka.
Výběru provazu věnoval poměrně značnou pozornost.
Věděl, že umělé vlákno je sice pevnější, elastičtější i odolnější povětrnostním vlivům, ale na krku je nevzhledné.
Po ujasnění druhu materiálu na provaz konopný, vyvstala otázka vzoru spletení, počtu vláken a celkový jeho průměr.
Přemýšlel, kde tento nákup uskutečnit.
V hobymarkrtech nemají se sebevrahy zkušenosti a balení je zbytečně dlouhé.
Nebyl přesvědčen ani o kvalitě při původu z Číny.
Trápil se s tímto problémem poměrně dlouho.
A pak dostal spásný nápad.
Řempo a Holešovický přístav.
V řemeslných potřebách v Dlouhé a Sokolovské strávil mnoho času.
Ochotní prodavači mu nabízeli certifikované jeřábnické úvazy, zakázkové spletení sítě Hamaki, provazy v metráži, zakončovací prvky s otočnou karabinou z hliníku i ocely.
Vysvětlovali mu výhody použití lana s elastogení duší.
Bylo mu stydno z toho dlouhého váhání.
Nechtěl jim sdělit účel nákupu.
Šel tedy za svým psychologem do hostince u Váhy.
Za šest velkých rumů a osm piv mu tento poradil být trošičku otevřenější.
Řídil se tedy touto jeho radou a šel to zkusit do Holešovického přístavu.
Ti mu doporučili místního prodejce, který měl zkušenosti s lodnímy úvazy.
U něj byl výběr převeliký.
Celé podpalubí této obchodní lodě vonělo rozličnýmy materiály a tvořilo směsku ne nepodobnou konopí.
I toto bylo k mání.
Zakoupil tedy provaz s propočítanou délkou pro katovskou smyčku, při úvaze o výšce kleštiny své i stoličky.
Uvažoval i následné prověšení lana při napnutí.
Nákup zakončil vykouřením konopné dýmky čibuki.
Domu šel okolo ubytovací Houmeles lodi, radostně popojel tramvají a domů skoro běžel.
Na jídelním stole se učil uvázat katovskou smyčku, tak aby klouzala, byla pěkná i měla patřičný počet otoček před průvlakem.
Další otázkou bylo jaký uzel použít na druhý konec lana ke kleštině trámu.
Tato byla ve značné výši a byl nucen počítat s použitím žebříku a to takového, který projde po točitém schodišti.
Když měl vše potřebné chtěl si pořídit poslední selfie foto.
Nechtěl mít v záběru žebřík, stoličku ani pomocné úvazkové lano.
Rád by ještě naposled udělal radost svým bližním odesláním fotky při zavěšení.
Eutanazie není v ČR povolena s tak nemohl míti svědka ani pomocníka.
Musel věřit síle manžety límce režné košile.
A v tom se přepočítal.
.........
Kdyby býval dával kdysi pozor ve zdravovědě, věděl by, že jeho netrénované krční svaly i obratle váhu 130 kg nemohou vydržet.
Takhle je s ním amen.
Naznačuje zamodralá striangulační rýha na krku.
Ne vše se vždy povede na 100%.
A tady opakování není možné.
Autor umělec2, 03.01.2021
Přečteno 157x
Tipy 5
Poslední tipující: jenommarie, P.Balam, Iva Husárková
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Je s podivem jak mozek sebevraha dokáže pracovat a spracovat vše do nejmenších detailů, nevidí před sebou nic než svůj poslední počin, ostatní jde stranou. KDyby bylo možné se takhle dokonale soustředit i na jiné věci...

03.01.2021 15:55:17 | kašpar

mrazivá zpověď děkuji že jsem mohla číST jsem ráda že se přepočítal :-))

03.01.2021 07:46:50 | Iva Husárková

Ahoj, děkuji za hodnocení.

03.01.2021 07:58:01 | umělec2

:-))

03.01.2021 08:02:14 | Iva Husárková

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí