V ZOO

V ZOO

Anotace: nechtějte to zažít

Každý den to stejné. Chodí se na nás dívat, podávají nám zakázané poživatiny, ječí, piští, kvílejí a řevem si dodávají odvahu před lvím výběhem. Mám to rád. Dětský smích, vzrušené ukazování a úžas ve tvářích, spousta utracených peněz a my. Ukazujeme se jim od dvanácti každé tři hodiny, to když přijde cvičitel a my děláme, co po nás chce. Za to dostaneme v misce jídlo a máme zase čas užívat si těch radostných pohledů.
Dnes tu ale není tak veselo. Medvěd byl odveden, asi se už nevrátí. A přibyl mi spolubydlící. Nerozumíme si. Něco se děje...
Přišel jsem až ke kleci, držím se mříží a přemýšlím. Už jsem tu dlouho. Od chvíle, co jsem poranil nějakého člověka. Když má zvíře sílu, neuhlídá ji... Už si nepamatuji, jak ten souboj probíhal. Ani jak dopadl. Probudil jsem se až tady. Ale nelituji toho, bylo to přirozené.
Najednou přišel cvičitel a sepnul mi přední tlapky studeným stříbrným železem.

Známky schizofrenie. Trpí halucinacemi, chová se jako dravá šelma a po dvanácté hodině pravidelně exhibuje před mřížemi. On přece není trestně zodpovědný. Jsem přesvědčena, že až soudní znalec uvidí tohoto vězně, nebude ani chvíli váhat, jaký má udělat psychiatrický posudek. Je zcela jasné, že při pondělním soudu nebude obžalovaný schopen vypovídat.
Autor žároffka, 15.03.2007
Přečteno 342x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

jj, cirkusy sou hnusný!!!:-(

01.04.2007 13:24:00 | Muta cum liquida

silně emoční povídka... je hezký se vžít do role zvířete... moc smutný, ale zas bych to tak černě neviděla, myslím, že moc zvířat není zas tak nespokojených, srovnej to s cirkusem... v ZOO se snaží o čím jak největší spokojenost, přirozené prostředí a v posledních letech se jim to vede, ale pravda, do dokonalosti to má daleko... ale co cirkusy? zvířata nemají vlastní výběh, krmení mají minimum, protože není peněz a co teprve krutý výcvik... jo, na světě není nic spravedlivé...

27.03.2007 22:02:00 | Agnesita

zajímavý!

16.03.2007 14:38:00 | callowsick

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí