Rock a rok covid

Rock a rok covid

Anotace: Srovnání úvaha

Rock a rok Covid
Jeden přišel v padesátých letech dvacátého století a už tu zaplaťpánbůh zůstal.
Druhý dorazil z Číny o sedmdesát let později a rovněž by tu rád setrval.
Hudební žánr přinesl nový styl zábavy, hudby i oblékání.
Uvolnil mravy.
Druhému se podařil pravý opak.
Vzal nám zábavu, rodinu, kamarády, tváře, finance, bezpečí, práci, vize.
První z procesů byl živelný, přicházející s očekáváním i nadšením.
Druhý pak se strachem apokalypsy, smrti i zmaru.
Covid pokládám za zcela zrůdně a celosvětově zmanipulovaný prostředek k ovládání masy lidí.
Nezpochybňuji nemoc, její průběh, rizika s ní spojená.
Jen nevěřím vládám, informacím i dezinformacím.
Z celého řízeného současného stavu hodlá a jistě i profituje úzká skupina lidí.
Neznám jejich tváře ani jména.
Jen jsem si jistý, že jsou.
Nevím zda je toto vše příprava na válku.
Obchodní jistě.
Velmoce silně chrastí zbraněmi.
A to takovými, které dokáží vést autonomní válku i boj na zemi i ve vesmíru.
Bohatí mají obrovské prostředky potřebné ke splnění jakýchkoliv přání.
A je jistě, že nikdy nemají a nebudou mít dost.
Ta touha je totiž jejich motor.
Motor, který je pro lidstvo značně nebezpečný.
Průmyslová revoluce, parní, spalovací, vznětový motor nás postrčily o ohromný kus dopředu.
Digitalizace, počítače, internet vše zrychlil a zpřehledněl.
Devastace planety za posledních dvě stě let dosáhla gigantických rozměrů.
Lidská populace vzrostla z původních pár milionů na osm miliard.
Lidí toužících po klidu domova, autě, cestování, blahobytu.
Tuto masu však nejde již uspokojit.
Nejsou zdroje, podmínky ani chuť.
Devalvace měn a úspor je, zdá se, celosvětová.
Vlády lidem sebraly a berou jejich jistoty, tedy úspory.
Míra zdražování zcela evidentně souvisí s řízenou manipulací a ne absencí zdrojů jak je nám tvrzeno.
Je snad méně vody, dřeva, uhlí, uranu, ropy, obilí, křemíku, mědi, železa?
Nebo krávy mají méně mléka, masa?
Důvod ke zdražení se vždy najde a je to jak vidno absence i přebytek zdrojů i surovin.
Vlády sanují neperspektivní odvětví automobilového průmyslu, které přitom vykazující zisky podobné předkovidové době.
Zaměstnanci berou plat za nedělání.
Prostředky k pokrytí berou vlády z úspor lidí za pomoci devalvace měn.
A já bych rád poslouchal rock na živo a ne z YouTube.
Rád bych se svobodně rozhodl, zda a kde si zakouřím, s kým popiju, kde pobudu.
Taky bych přivítal nějakou jistotu, že nezhynu.
Sledováním politiky si drásám nervy.
Není komu a v co věřit.
Lži, proklamace, naučené fráze.
K tomu korupce, beztrestnost, špatné líné a pomalé soudy.
Jasné je, že moje pocity nikoho nezajímají.
Ale tímto popisem se lépe orientuji, jak mám postupovat, jak se chovat, co vnímat, čím řídit.
Jsem jeden z mraveniště, dělník, kterého nikdo nezná.
Jsem součástí funkčního celku.
Myslíš?
Ale tak to není.
A jak to tedy je?
Autor umělec2, 17.12.2021
Přečteno 180x
Tipy 3
Poslední tipující: šerý, Marten
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Pěkná úvaha a většinou se s ní ztotožňuji*
Kdybych měl reagovat na vše, tak by to byl dlouhý elaborát. Jedno je však jisté. S manipulací moci peněz a médií, v chaozu millionů zaručených "demokratických" pravd, se rozkládá celá společnost. Nikdo se už v ničem nevyzná, nikdo ničemu nevěří (už samotná nezávislá (?) média se tím živí) a nastává totální zmatek... až konečně, objeví se nějaký démonický "spasitel." Tak tomu vždy bývalo, jenomže od té doby je dnes účinek zbraní gigantický. Ano, a to bude náš konec. Příroda ve svém rozmaru, nám dala zdejší příležitost, kterou jsme zneužili. Naší planetu jsme téměř vydrancovali, nad vše se povyšujeme a kam vlezeme, děláme bordel. Jsme neužitečným omylem Přírody! Asi je na čase, s námi zaslouženě skoncovat. A my jí k tomu svojí nudou, nenažraností a nekonečným požadavkem pokroku pomůžeme.
(Tak štědré a veselé Vánoce.)

24.12.2021 14:32:38 | šerý

Ahoj.
Moc děkuji za všechny Tvé komentáře, které beru jako vánoční dárky.
Přeji tedy ppohodu a hlavně zdraví.
Tomáš

25.12.2021 14:13:11 | umělec2

...objevil jsi Ameriku...jak se říká...;-)zvláště indiány to tehdy potěšilo.

17.12.2021 12:21:35 | Marten

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí