Kecy pomatence

Kecy pomatence

Anotace: Rozjímání nad výsledky

Kecy pomatence
Rozjímání nad výsledky
Prezentace výsledků
Zvykl jsem si na hodnocení roku zemědělci.
Rok byl příliš suchý, mokrý, chladný, teplý, proměnlivý.
Z toho vyplývá, že spokojený zemědělec s počasím, úrodou, dotacemi je stejný úkaz jako vidět létající talíř mimozemšťanů.
Za socialismu byl naopak každý rok prezentován jako další extrémně dobrý s drtivou převahou nad západním vykořisťujícím podnikáním.
Dokonce tito kapitalističtí zemědělci neváhali zneužít mandelinku bramborovou, DDT i jiné dobroty.
Nyní máme po volbách.
Téměř všechny strany prezentují svůj výsledek za dobrý až vynikající.
A mají pravdu.
Benda tam bude sloužit dál, už čtvrtou dekádu.
Takříkajíc od školní lavici po kremaci.
Očividně I Fiala může mávat rukama jako čmelák křídli dál.
Pekarová s Rakušanem poulit oči žabí.
Piráti nám nepirátsky zkontrolují elektroměry, přikážou cestu cyklisty, odpromítají ohňostroj, doporučí digitalizaci a zruší hotovost.
Starostové se budou dál setkávat s "Rédly" při správě obecního majetku i řízení dopravního podniku.
Babišovo hnutí zřejmě uspořádá sněm na Čapáku pro ověření, že skutečně toto existuje a to i přesto co říkal Bolek: "Však Vaši piču sem taky neviděl a přez to věřím, že ju mate"
Sloužit lidu bude dál skupina osmdesátníků Rychetského, Křečka, Svobody.
A dredy zůstanou jako vzpomínky na mládí.
Mnohonásobné zastropované zdražení energií bude prezentováno jako úspěch ve vyjednávání vlády.
Státem prohrané miliardové arbitráže jsou prý úspěšné.
Otázkou je pro koho.
Však tyto spory zdatně vedou bývalý ministři spravedlnosti ovšem v roly žalobců.
A tak se odškodnění dočká Parkanová, Ritig, Janoušek....
Nevolit nikoho a i přes to se citit ojebán.
Ale oni vyjebaly opět s každým, tedy kromě sebe.
Je vidět, že volby jsou skutečně demokratické, jen výsledek takový být nemusí.
A tažní ptáci v hejnu nevěří lejnu, ale instinktu.
Ale čemu věřit mohu já?!
Sobě i tobě těžko.
A jedna a jedna nejsou dvě, ale dvacet.
Protože osumnáct je mejch.
Chápeš?!
Že ne?
Ani se ti nedivím.
A zazračnou radu ti dám jako Halina: nekuř, nepij, nejez, nebydli a pak to možná přežiješ, tedy když se toho dožiješ.
Jako dítě s pětkou může jít s petkou.
A modravé slůně stůně.
A v Rybytví nejsou ryby tví.
Autor umělec2, 26.09.2022
Přečteno 110x
Tipy 2
Poslední tipující: šerý
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Není co dodat!*
Obyvatele státu neřídí vlády logiky a "pravdy." Ale mediální propaganda a politický byznys. Pěstuje se okolní zášť a nenávist. Manipulativní občanská společnost se stává beztvarou, materiální hlušinou.
A nakonec. Nechápu, k čemu dáma Příroda, neužitečného a bezcenného člověka (drancujícího, dělajícího po planetě a už i ve Vesmíru jen bordel) vůbec stvořila.

26.09.2022 12:18:50 | šerý

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí