Temná strana svobody

Temná strana svobody

Anotace: Popis toho jak se někteří Češi staví k jiným kulturám

Na kostelní věži zrovna odbíjela půlnoc .Zastavila se u vchodu do kostela a slyšela svůj zrychlený dech a krev jí tepala ve spáncích .Pořád se ohlížela za sebou .Strach jí pohltil celou.Větve se míhaly v silném poryvu větru a házely děsivé stíny .Stála jako vytesaná z kamene nemohla se pohnout .Dívala se směrem k nedalekému podchodu .Vítr si pohrával s jejím hijabem její černé oči se snažily prorazit tmu . Aby rozeznala lidskou postavu od lampy pouličního osvětlení nebo od kmenu stromu .
Sebrala všechnu svou sílu a běžela rozeběhla se.najednou uslyšela hlasi."Támhle je dělějte pojd´te za ní ".Dlouha abaye jí překážela v běhu párkrát zakopla.
Nakonec jí dohonili.2 dívky a 3 mladíci v bombrech maskáčích . Tikala očima z jednoho na druhého ."Holky koukejte na tu arabskou špínu ",zachechtel se jeden z mladíků."Nejsem Arabka jsem češka",podívala se mu hrdě do očí.Postavila se mu čelem a hrdě a bojovně vysunula bradu dopředu ."Hele jak se ta špína naparuje", řekla jedna z děvčat.
Žmoulala v ruce pepřový sprej a čekala na situaci kdy se obrátí vítr a ona bude moci zasáhnout.Když odbíjelo půl jedné najednou se něčekaně obrátil vítr a ona stříkla dávku pepřového spreje do vzduchu a proudící vzduch se postaral o své.Násilníci se rozkuckali a ona využila jejich nepozornosti a utekla do nejbližšího baru. kde si nechala zavlat taxi aby jí odvezl domů.
Za dva dny našli její tělo pohozené v podchodu , kterého se tak bála .Lékař který se dostavil na ohledání těla stanovil ,že ani né 18cti leté děvče bylo ubodáno 20ti ranami do hrudi a to jen díky vyznáni, které přijala .
Autor Cassandra, 25.03.2007
Přečteno 393x
Tipy 3
Poslední tipující: Sarazin Faestred
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Myšlienka fajn, spracovanie (ako už všetci povedali) kríva, ale dá sa.
50 strán o zakrslom kroví vie LEN Tolkien;-)

24.02.2008 04:14:00 | Sarazin Faestred

Gramatiku rozebírat nebudu. To se zpraví. Je to ale hrozně krátké. Když už jsi zapletla do povídky temnou noc, zkusil bych ji více charakterizovat. Krása je v detailech. A navíc detaily více pohlcují čtenáře a povídku dostatečně natáhnout. Vem si takového Tolkiena. Ten dokáže napsat 50 stran o zakrslém křoví:-).

22.11.2007 17:33:00 | Kovik

Mě se to líbilo...nesnáším tohle chování k druhým...je to strašné...

05.06.2007 20:47:00 | už ne pernikova princezna

Mně se to moc líbilo If! Samozřejmě, že by to chtělo dopilovat gramatiku, ale to v konečném důsledku není vůbec duležité! Ten námět je skvělý, možná bych povídku také prodloužila...popsala zápal té dívky k arabskému vyznání třeba...ale to je tvoje věc. Pěkné =)) a děkuju za komentáře

30.05.2007 10:44:00 | Irene Forsyte

Gramatika - to je hlavní neduh (zajímavé slovo). A taky strašně takový prvoplánový styl psaní, ta atmosféra temné noci je asi malinko zbytečné, páč povídka nemá být hrůzná atmosférou, ale pojetím. No a samozřejmě, že se tohle děje a že je to hnus, ale chtělo by to delší povdíku, více emocí a více příběhu, pokud to má zaujmout a "chytnout za srdce".
A děkuju za Tvůj komentář - Amíci jsou blázni.

22.05.2007 20:11:00 | Walome

Být lidmi je pro mnohé složité...

20.05.2007 20:01:00 | Bíša

Hm, dost slabota.

26.03.2007 07:16:00 | Daniel S.

Zasloužilo by si to lepší zpracování. Tečky za větou a pak teprve mezera. Taky pozor na chyby. Ale jinak dobrý nápad..

25.03.2007 16:17:00 | Eylonwai

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí