Novinky o kurvách

Novinky o kurvách

Anotace: Od nás o nich

Novinky
Piráti jsou kurvy.
To jsem si dříve nemyslel.
Ale po přečtení a sledování tiskové konference musím změnit svoje stanovisko.
Do politické kultury přinesly nový výraz, který jsem neuměl přeložit.
Říká se tomu whistleblowerství.
Dřív se tomu říkalo udavačství.
S bonzáky se nikdo moc nemazal.
A tak to piráti chtějí vylepšit o ochranu bonzáků.
Možná chystají i odměňování těchto novodobých estébáků.
Nechápu tedy ani název jejich strany, který je spíš parodií na jejich činy.
Takže soused vás anonymně udá a úřad se tímto dle zákona bude muset zabývat a neposkytne žádnou součinnost o oznamovateli.
Jak lehké a beztrestné bude pak škodit.
Dalším odvážným činem z dílny ministra spravedlnosti a člena ODS Dona Pabla je ochrana před úniky informací.
Trestán má být i novinář, který informace získá.
Tomu se vůbec neříká cenzura.
Zřejmě budou nově veškeré informace a zprávy proudit přes úřad tyto schvalující.
Pracovně tomuto úřadu říkejme ministerstvo pravdy.
Samozřejmě to schvaluji.
Nebudu se muset trápit vlastním myšlením.
Proto jsem rovněž rád, že zavřou pobočky pošt a já se můžu alespoň pořádně projít a ve frontě pak rozjímat.
Inflaci vnímám jako šanci zhubnout.
Vidím, že politici a soudci jsou tak dobře placeni, že nepodléhají svodům korupce.
Mám radost, že stát dává šanci bývalým komunistům, estébákům, rozvědčíkům.
Je jasné, že se v mnohém změnila politická kultura.
V roce 1989 bych rozhodně nevěřil jak až moc to bude o 34 let později.
Vidím jak dobře si vede český průmysl pod vedením současné politické garnitury.
Státní dluh začíná být tak astronomický, že nám budou půjčovat mimozemšťané.
Zatím to dělá za ně Státní tiskárna cenin.
Zřejmě díky malé poptávce po novinách našla lukrativní kšeft v podobě tisku nekrytých peněz.
Ale to nevadí.
Sběrny zatím papír vykupují a cena zhruba 1,5 za kg možná brzo budou motivující.
Taky mi vůbec nevadí, že když si koupím menší byt v Praze za sedm milionů a půjčím si na něj pět tak za byt zaplatím 12.
To je přeci přirozená státní lichva.
Jsem rád, že zvednou daně z nemovitosti o 100%.
Vítám zdražení elektřiny, plynu, pohonných hmot.
Jsem pro zavedení školného.
Důchod bych dal po odpracování 60 let nejdříve tedy v osmdesáti.
Když to zvládne Rychetský, Svoboda, Baiden, Křeček tak to zvládne každý.
Taky jsem rád, že nemáme v naší vesnici krám a nejezdí tu zbytečně moc linek autobusů.
Jsem rád, že tu nemáme moc zubařů.
Vítám každoroční prohlídky kotlů i komínů.
Těším se na konec spalovacích motorů.
Konečně budu moci slyšet svistot kos bořících se do lánů a polí.
Vítám i zákaz těžby uhlí a konec topení dřevem a plynem.
Jsem pro zákaz alkoholu, drog, vína, piva.
Zakázal bych i pouštění větrů a konzumaci masa.
A do každé rodiny alespoň jeden whistleblower, který bude na to vše dohlížet a případné odchylky včas oznámí.
Do každé rodiny alespoň jednoho udavače a bude tu ráj na zemi.
Autor umělec2, 04.04.2023
Přečteno 139x
Tipy 5
Poslední tipující: Fialový metal, mkinka, šerý
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

:)Ta druhá věta mě pobavila. :D Sice bych to takhle neřekla, ale rozhodně jsem se musela pousmát. :D

Myslím, že to s Whistleblowingem je trochu složitější. Ne, nechci Vás tady školit, ale cítím, že původní myšlenka Whistleblowingu byla myšlena dobře.
Tím nechci říci, že je mi sympatické udávání. Není. Naopak. Jen bych si myslela, že je třeba nějakým způsobem třídit mezi udáním a udáním.
Zcela teoreticky...pokud někdo nahlásí trestný čin, nejde přeci o udání, přestože o udání jde. Je to zvláštně zamotané, že? :)

Taky nemám Piráty ráda a určitě to není kvůli dredům pana Bartoše. Nevím jestli to vnímáte jako já, ale na mě od začátku působí jako socialisti. To mi na nich vadí. Ty jejich levičácký mozky. A pak nesnáším tu kouzelnou větu, kterou Bartoš občas pronese. Něco ve stylu, že tohle a tohle už přeci Piráti dělají léta v komunální politice.

Krom jiného s Vámi nesouhlasím v tom , že zamezení úniku informací novinářům se říká cenzura. Myslím, že to vidíte dost radikálně. Řekla bych, že se musí rozlišovat mezi informacemi ke zveřejnění. Jsem pochopitelně pro zveřejňování, ale třeba informovat o některých postupech vyšetřovatelů, to je jako upozornit na to, co přijde. A to je přeci nežádoucí.

06.04.2023 00:34:28 | Inanna

Ještě k únikům informací. Ty musí že zákona chránit vysetřovatel. A jestli cokoliv ze spisu uniká děje se tak protizákonně zřejmě za úplatu nebo protislužbu. V tom případě by měl být trestně odpovědný poskytovatel informací ale rozhodně ne novinář.

06.04.2023 07:59:29 | umělec2

Děkuji za komentář s kterým víceméně souhlasím. Jenomže uvedu vám příklad: pro naši malou vesnici dělám nezištně řadu činností. Starám aczasobuji se o knihovnu,postavil jsem klubovnu hasičům, chodím na brigády. Mimo rámec jsem prořezal křoviny u kapličky aby bylo vidět do kraje z lavičky. Dělá se to každoročně. Jenomže soused netáhlo a věcných udavač to oznámil na obci a ta mně vyšetřovala jak pachatele zatímco on nemohl být ztotożněn. Činí tak s myšlenkou škodit což se mu daří. Bartoš vypadá lidově a spravedlivě. Ale rád by věděl jakou mám spotřebu v mém bytě a za jakým účelem být vlastním. A to je zrůdnost. Jeho digitalizaci pokládám za čin neumětela. A z dredů by už vyrůst taky mohl. Mám rád pankáče. Jsem pro novou mladou nekomunistickou vzdělanou, progresivní krev. A současnou politiku vidím jako žumpu s nechutným obsahem. Nikde světélko na konci tunelu. Takto vládnout nejde. Krach je s pohledu ekonomiky nevyhnutelný. A to mně vadí.

06.04.2023 07:54:28 | umělec2

Rozhodně si myslím a je to výsada silných individualit, nutnost vytvořit si hranice osobní hygieny. Jednoduše padající marast a balast odfiltrovat a nepouštět dál do rodiny.
A ohradil bych se k používání vulgarit vůči neznámým autorům, které jsou nedůstojné komunikace a znakem osobní slabosti dotyčného.

05.04.2023 00:12:23 | lesan-3

Za sebe se omlouvám za použití sprostých slov které chápu jako moje selhání. Ale po neustálých atacích dotyčného, který mi nadává a řadí mezi staré struktury jsem se rozhodl ohradit po jeho způsobu. Na hrubý pytel hrubou záplatu. I tak chápu, že by zde k tomuto nemělo docházet. Ale i to je život. Třeba dá pokoj a já změním téma.

05.04.2023 05:16:23 | umělec2

Žádné překvapení - zcela a úplně ti uniká propastný rozdíl mezi bonzáctvím a whistleblowingem.
Proč?
Protože nejsi umělec, ale idiot
a s idiotem je třeba se nemazat.

04.04.2023 18:10:55 | MonoGame

Jako idiot můžu říci debilovi, že je debil. A vy mně o tom přesvědčujete už dlouho. Výhodou je, že na to dostanete průkazku a důchod.

04.04.2023 19:57:58 | umělec2

komunisti nám dali autocenzuru, novodobá debilita nás naučí samopráskačství

04.04.2023 13:51:14 | stormeater

Ahoj, děkuji za komentář. To, že to tak málo lidí lajkuje mi dává naději, že se mýlím. Jak rád bych.

04.04.2023 15:42:03 | umělec2

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí