Pohádka před spaním

Pohádka před spaním

Anotace: S koncem asi šťastným? Nebo spíše spokojeným. Ále, kdo by řešil detaily...

Jmenovala se Alice. Nebyla to zrovna atraktivní žena, za kterou se muži otočí a vzbudí jejich zájem. Její účes vypadal, jako když strčila hlavu před větrák. Takové rozčepýřené vlasy trčící do všech stran neurčité barvy. Nohy měla svalnaté jako dobře rostlý valach. Při chůzi vystrkovala dozadu zadek jako kachna, takže horní polovina těla šla vždy jakoby o pár desítek centimetrů rychleji než ta spodní. A šíři její brady by ji mohl závidět i Arnold Schwarzenegger. Zkrátka a dobře, žádná krasavice. Ale Tondovi se líbila. Protože v sobě živil pocit, že je jeho. Jen jeho. A mohl být tak hrdý na svou domnělou exkluzivitu. Naivní Tonda. Seděl v zasedací místnosti na nějaké schůzce. Bla bla bla…. Blablablablabla…. Měl otevřený notebook a tvářil se, že u probíhající prezentace usilovně pracuje. Jeho pracovní role byla nezastupitelná, a tak mu nikdo neodporoval. Nedělal ale nic. Právě pozoruje, jak jde jeho vyvolená kolem jejich zasedačky. Upnutá sukně nad kolena, lakované lodičky, kymácející se prsa rýsující se v napjaté blůzce bleděmodré barvy. Vezme obratem do ruky mobil a napíše ji. „Usměj se na mne“.

Alici pípne mobil, podívá se kdo píše a lehce se začervená. Otočí hlavu na stranu a všeříkajícím úsměvem skrze skleněnou stěnu přislíbí společný večer.

Tonda cítí vzrušení. Její zájem i okamžitá reakce mu způsobí erekci. Zasune se více pod stůl a jeho myšlenky si už žijí zcela vlastním životem.

Prezentující Kubous mezitím upevňuje svou manažerskou pozici a má nezvratitelný dojem, že se tak stává pro svého zaměstnavatele nepostradatelným. Tváří se vážně, strojeně a stroze. Ukazuje ostatním účastníkům jakýsi koláč grafu sestaveného z čísel, co zaslali jeho kolegové. Zaujatě vysvětluje jednotlivé položky a nikdo ze zúčastněných ho neposlouchá. Přísedící Mirek ví, že ta čísla zbastlili s kolegyní pět minut před touto prezentací a nevypovídají absolutně o ničem. Pokyvuje naučeně hlavou a v duchu přemýšlí, jestli na chalupě vypnul bojler. Jirka píše manželce, že si večer zajdou na večeři na ty dobrá žebírka na medu, jak je má rád. A dají si víno. Potřebuje to. Je to chytrý chlapík a tyto prezentace ho vyčerpávají stejně, jako hloupost korporátních manažerů. Další ze zúčastněných je David. Odpovídá právě na e-mail kolegovi, že je Kubous totální hovado. A poslední ze zúčastněných je Tonda. Ten už je myšlenkami s Alicí daleko za branami zasedačky i budovy jejich společného zaměstnavatele.

Konečně je den u konce. „Kam půjdeme?“, zeptá se sladce Alice a lehce se otře tělem o Tondu. Tondovi se zvedne tlak a kdyby bylo na něm, lehne na ní klidně tady na parkovišti. Nasednou do auta a erotické napětí i jiskření mezi nimi způsobí, že na smluvené místo nedojedou. Tonda strhne auto prudce do slepé uličky, kde evidentně budou časem stavět další příměstské noclehárny. Teď tu nikdo není. Sotva auto zastaví, vyběhne ven, vezme Alici za ruku, do druhé chytne deku pro psa, kterou vozí v autě a vyběhne s ní na jediný kus remízku v okolí. Ta vášeň se nedá zastavit. Rozepne si jen kalhoty, boty, triko, vše zůstane na něm, když do ní vnikne. Milují se divoce, vášnivě a bez kontroly.

Jsou zpět v autě, upocení, červení a společně lapají po dechu. Bylo to velmi intenzivní. Jedno z těch milování, které se vám zapíše do paměti. Líbají se, hladí, dívají se jeden druhému do očí a vyznávají si lásku. Vše zní jako pohádka. Dva zamilovaní lidé, ze kterých je cítit jejich blízkost na sto honů.

Jééééé, to je hezké…. Taková romantika! To by chtěl zažít každý, že jo? Že jo? No a jak to bylo dál?

*Romantika? No jistě…. Tak jak to bylo dál? Inu, auto se rozjede a odveze Alici domů a pokračuje dál, na druhý konec Prahy.

A proč? Proč nejedou spolu domů?

*No, protože je naše krátká pohádka už u konce. Takže…

Každý už je pěkně, hupky, dupky, ve své domácnosti. Romantika společně prožitého večera nabitého emocemi a vášní zůstala odložena za dveřmi jejich domovů. Tonda už je zpět u své manželky Karolínky, Alice u svého manžela Jarouška. Takže už jen zbývá se hezky přivítat, vyřešit společně pár provozních věcí, navečeřet se, osprchovat, splnit si manželské povinnosti a usnout ve společných postelích v objetí se svými drahými polovičkami. Tonda na prsou své ženy Karolínky, Alice v pozici lžičky se svým mužem Jarouškem. V postelích, jež pamatují čtvrt stolení společně strávených chvil.

A ještě nezapomenout rychle před spaním z wc poslat zprávu: Dobrou :-*.  

Tak. A všichni spát.

Autor Fénix, 29.02.2024
Přečteno 77x
Tipy 5
Poslední tipující: cappuccinogirl, Žluťák, paradoxy, mkinka
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Super!:-)

29.02.2024 08:50:21 | Žluťák

Díky :-)

29.02.2024 10:04:13 | Fénix

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí