Přistižen při činu

Přistižen při činu

Anotace: Srandička. Slovní cvičení na dynamický popis.

PŘISTIŽEN PŘI ČINU

Tak to bylo hodně neopatrné. Ovšem co je pro jednoho neopatrnost, může být pro někoho jiného klíč ke třinácté komnatě.
Paralyzovaný zvědavostí zůstal stát na místě, oko přitisknuté k drobnému otvoru. Výhled dostal kulatý rám.
Stála před ním, jen kousek, jen jedny dveře… a byl by mrtvý. Určitě. Nic a nikdo by ho už nezachránil. Kolikrát už mu vyhrožovala – a teď by měla i důvod. Vlastně… důvod by měla, když by zjistila, že před týdnem našel její deník.
Potměšile se usmál a sledoval, jak si rozepíná a stahuje džíny. Pomalu, nikam nespěchala. Tak proto je tam vždycky hodinu, domyslel si rychle. Natáhla ruku, patrně ke skříňce nad umyvadlem – omezený výhled mu neumožňoval víc než odhady. Z lesklé tuby vytlačila trochu průsvitného gelu na rozevřenou dlaň, tubu odložila a gel promnula mezi rukama.
Odtáhl se a vyměnil oko, kterým nahlížel do klíčové dírky. Zvědavost a očekávání ho naplnily až po samý okraj. Mezitím se výhled proměnil: stála teď zády k němu, pravou nohu zdviženou a opřenou o vanu, dlaněmi si přejížděla po opáleném lýtku, dál přes koleno výš a výš a roztírala gel. Pečlivě. Nahoru a dolů, od krajkového lemu růžových kalhotek až ke stříbrnému řetízku u kotníku.
Dělají tohle i jeho spolužačky? Vtíravá otázka ho pobavila. Okamžitě si představil Holáskovou, tu hnusnou kouli, která kvůli špekům nemůže skoro běhat. Párkrát ji sledoval během tělocviku. Hrůza. Holásková v koupelně jenom v kalhotkách…
Snažil se dusit smích v sobě. Zacpal si pusu dlaní, ale bylo pozdě. Neudržel rovnováhu, zabalancoval a spadl na dveře. Vzápětí zachrastil v zámku klíček, dveře se rozlítly a proti němu stála jeho sestra. V tričku a kalhotkách, s gelem na noze a s holicím strojkem v ruce. „Co to -?“ nechápala v první chvíli. Ale rozsvítilo se jí rychle. „Mami!“
Autor Gina Rocca, 18.04.2007
Přečteno 588x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (9)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Jehlaspichas.. impertinentní jsi myslel, ne?

Musel jsem se smát té představě, která se mi rozvíjela v hlavě - ačkoli mi pointa došla zhruba tak v polovině. Taky mám starší sestru, ale tohle mě nikdy nenapadlo :D asi proto, že se mi nelíbí :P

12.09.2007 04:48:00 | Perilan

Já občas taky šmíruji. Nemůžu se tomu ubránit. Rád hledím na vzhledné a to zas a zas. Asi jsem divnej co se dá dělat, musím se s tím naučit žít.

25.06.2007 10:28:00 | umělec2

ja si myslim, ze tady neni problem v bratrickovi, ale spis v ty klicovy dirce :D

25.05.2007 09:19:00 | Jen tvůj anděl

Nejspíš byl její brácha ještě v pubertě. Vidím na to rým, ale neodvažuju se, bylo by to dost interpinentní.

10.05.2007 11:58:00 | jehlaspichlas

Díky. Jestli se nebudete zlobit, zařadím si vás mezi oblíbené autory.

28.04.2007 21:51:00 | Aťan

Mít takovýho bratra, je mrtvej.:o)) Líbí se mi to a myslím, že to přesně splnilo zadání. Člověk se nenudí a ani slůvko tam není navíc. Ale vždyť my už přece všichni víme, že máš talent, tak nač to tady tak dlouho a nepřímo rozebírat.:o)

25.04.2007 19:31:00 | Sokolička

No tak lýtko je součástí nohy a je to tam přece popsané, jak přešla z lýtka k těm kalhotkám :-). A nevím co k tomu více napsat, jen že ten brácha je úchyl :-)

19.04.2007 16:34:00 | Walome

Dobrý, akorát mě trochu zaujalo, jak si roztírala gel po opáleném lýtku a při tom přejížděla až k okraji růžových kalhotek.... :)

19.04.2007 08:21:00 | Cristinne

Tak to jo. To člověka donutí si tu scénu představit. Musela sem si to pak přečíst ještě jednou a nedalo se ubránit smíchu, to teda ne. Skvělé odreagování od těch sebevražd a slz tady tak častých. Nejde jinak než 100..:)

18.04.2007 19:42:00 | Eylonwai

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí